هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس

به گزارش مجله آی سیب، سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد.

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است: وزش باد نسبتاً شدید همراه با افزایش ارتفاع موج به یک تا دو متر امروز (17 آذرماه) برای خلیج فارس و تنگه هرمز، سه شنبه (18 آذرماه) برای خلیج فارس و تنگه هرمز، چهارشنبه (19 آذرماه) برای نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز، پنج شنبه (20 آذرماه) برای شرق خلیج فارس پیش بینی می گردد.

در این شرایط جوی غرق شدن شناگران و قایق های کوچک، آسیب دیدن شناور های سبک، پاره شدن تور های صیادی، اختلال در فعالیت های دریایی در ساحل و فعالیت های فراساحل دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به محدودیت در تردد با شناور های سبک، نیمه سنگین و تفریحی و فعالیت شیلاتی و اتخاذ تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان در پشتیبانی صنایع دریایی بویژه فراساحل، ممنوعیت تفریحات آبی و شنا توصیه می نماید.

به گزارش ایسنا، هشدار زرد رنگ نیز به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر ها و انجام کار های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می گردد تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدار ها قرار می گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1414

به "هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید