همایش دیدار و گفتگوی نویسندگان جوان کشور برگزار می شود

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دربارۀ این همایش گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با فرا رسیدن بیست و دومین دوره هفته کتاب ، همایش دیدار و گفتگوی نویسندگان جوان را با هدف شناسایی، تقدیر و تشویق از نویسندگان جوان برگزار می کند.

همایش دیدار و گفتگوی نویسندگان جوان کشور برگزار می شود

اهداف این جشنواره عبارت است از: الگوسازی در میان قشر جوان جامعه، شناخت مسائل و نیازهای نویسندگان جوان، معرفی جوانان زبده، نخبه و اهل قلم به جامعه، انعکاس نیازهای جوانان به مدیران فرهنگی، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

تعداد آثار بررسی شده در همایش دیدار و گفتگوی نویسندگان جوان کشور و معرفی نویسندگان جوان برگزیده در نخستین دورۀ این همایش 18792 عنوان کتاب در دبیرخانه مورد داوری قرار گرفت. نویسندگان این آثار متولد سال 1358 به بعد و دارای حداکثر 35 سال می باشند.

در این همایش غیر از شرط سنی نویسنده، چاپ اول بودن اثر و انتشار آن در سال 92 و 93 شرط دیگر شرکت اثر در همایش بوده است. برگزیدگان در همایش معرفی می شوند. ضمناًً در حاشیه همایش نمایشگاهی نیز از آثار نویسندگان برگزیده برپا خواهد شد.

یادآور می شود نخستین همایش دیدار و گفت و گوی نویسندگان جوان کشور و معرفی نویسنده جوان برگزیده با حضور مدیرانی از وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه 25 آبان از ساعت 10 الی 12 در تالار دکتر سعید آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 815

به "همایش دیدار و گفتگوی نویسندگان جوان کشور برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش دیدار و گفتگوی نویسندگان جوان کشور برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید