واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه 680 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

به گزارش مجله آی سیب، تهران (پانا) - مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت دی ماه 680 هزار خودروی حمل و نقل عمومی در 29 بهمن ماه اطلاع داد.

واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه 680 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی اطلاع داد و گفت: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت دی ماه 680 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری ها و صنفی)، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و ویژه، تاکسی های شهرهای بدون صندلی CNG ، تاکسی های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

وی اضافه نمود: سهمیه دی ماه ناوگان اعتباری بالغ بر 1231 میلیارد ریال می باشد که در 29 بهمن ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان نمود: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر سماس از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1504

به "واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه 680 هزار خودروی حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه اعتباری سوخت دی ماه 680 هزار خودروی حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید