واکنش سیامک نعمتی به شایعه حضو ر در استقلال؛ تصمیمی نمی گیرم که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شود

به گزارش مجله آی سیب، خبرگزاری خبرنگاران- بعد از اینکه سیامک نعمتی نیز به نتیجه لازم در خصوص قراردادش با باشگاه پرسپولیس دست نیافت، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن وی به استقلال شکل گرفت.

واکنش سیامک نعمتی به شایعه حضو ر در استقلال؛ تصمیمی نمی گیرم که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شود

به گزارش خبرنگاران، نعمتی که یکی از مهره های مورداعتماد یحیی گل محمدی محسوب می شود و در لیگ قهرمانان نیز توانست نمایشی درخشان از خود به جا بگذارد، با توجه به قراردادش باید برای ادامه همکاری با پرسپولیس به توافق دست یابد. موضوعی که از سوی رسول پناه به عنوان مدیر قبلی سرخ ها دنبال نشد تا شایعاتی درباره تکرار سرنوشت شجاع خلیل زاده شکل گیرد.

تداوم این شایعات حتی باعث انتشار اخباری مبنی بر مذاکرات وی با استقلال نیز شد که اکنون با واکنش این بازیکن همراه شده است. نعمتی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش ضمن اشاره به عدم توافق در شرایط فعلی با باشگاه، مدعی شده هیچ گاه تصمیمی که باعث ناراحتی هواداران (حضور در استقلال) شود نخواهد گرفت.

هیچ وقت تصمیمی نمی گیرم که باعث ناراحتی شما هواداران دوست داشتنی مون بشه. پرسپولیس به من همه چی داد. پرسپولیس برای من یعنی عشق و بزرگی. در سال گذشته به دلیل علاقه ام به پرسپولیس و اعتماد هیات مدیره و مدیرعامل یک فصل دیگر تمدید کردم ولی با شرایط و توافقات جدید که متاسفانه با وجود اینکه فرست کمی تا شروع فصل باقی ماده هنوز تکلیف قراردادم مشخص نشده.

پرسپولیس در شرایطی که در جابجایی تابستانی پیروز به جذب هفت بازیکن شده، تا به امروز کریستین اوساگوآنا، علیرضا بیرانوند، آنتونی استوکس، علی علیپور، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده را از دست داده است. یحیی گل محمدی که با دستیابی به پیروزیت بزرگ در لیگ قهرمانان توانسته تیمش را به فینال آسیا برساند، پیش از این و در دوره مدیریت مهدی رسول پناه خواهان برطرف شدن مسائل قراردادی و مالی بازیکنانش شده بود تا تیمی کامل را برای حساس ترین مسابقه تاریخ این باشگاه در اختیار داشته باشد.

اکنون با شرایطی که سیامک نعمتی در خصوص قراردادش اعلام داشته، باید دید جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید پرسپولیس چه اقدامی برای حل مشکل و توافق با این بازیکن در اولین اقدام خواهد داشت. نعمتی در این فصل توانسته در پست مدافع راست نیز به بازیکنی مورد اعتماد و قابل اتکا برای یحیی گل محمدی تبدیل شود و باید دید آیا او نیز جهت شجاع خلیل زاده را در پیش خواهد گرفت یا به توافق برای ادامه همکاری با این تیم دست خواهد یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار محبت آمیز ملوان بندرانزلی را شکست داد و این نتیجه در حالی رقم خورد که در ترکیب ابتدایی سرخ ها چند بازیکن اصلی از جمله سیامک نعمتی غیبت داشتند. با این حال نعمتی به همراه پهلوان، نوراللهی و... در نیمه دوم وارد زمین شدند و هر یک به سهم خود نمایش درخشانی را ارائه و به پیروزی سه گله شاگردان گل محمدی کمک کردند. نعمتی که در لیگ قهرمانان آسیا با ارسال یک پاس و عملکرد مطلوب، خود را کاندیدای بهترین دفاع راست منطقه غرب کرده بود، در این بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا خود را به عنوان بازیکنی پنالتی زن مطرح کند.

تیم های پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در حالی به مصاف هم رفته اند که این دیدار محبت آمیز تقابل های جالبی را روی نیمکت و در درون زمین دارد. از جمله آن ها دوئل سیامک نعمتی با گادوین منشاست که سه سال پیش از تیم پیکان همزمان به پرسپولیس آمدند. نعمتی و منشا در پیکان چهره شدند و به عنوان یکی از چهار خرید تابستانی برانکو ایوانکوویچ برای لیگ هفدهم پیراهن پرسپولیس را برتن کردند اما عمر حضور مهاجم نیجریایی در جمع سرخ ها طولانی نشد. با این حال نعمتی هنوز در پرسپولیس حضور دارد و در بازی محبت آمیز امروز با گل گهر هم در مقابل منشا قرار گرفت. البته در پیکان این دو در پست های هجومی به میدان رفتند اما حالا نعمتی مدافع راست شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1342

به "واکنش سیامک نعمتی به شایعه حضو ر در استقلال؛ تصمیمی نمی گیرم که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سیامک نعمتی به شایعه حضو ر در استقلال؛ تصمیمی نمی گیرم که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید