شرایط آب و هوا امروز جمعه 27 فروردین 1400؛ بارش باران و وزش باد شدید 5 روزه

به گزارش مجله آی سیب، سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی استان ها از جمله تهران خبر داد.

شرایط آب و هوا امروز جمعه 27 فروردین 1400؛ بارش باران و وزش باد شدید 5 روزه

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل جدیدترین نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است.

بر این اساس در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، سمنان و گلستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق بارش تگرگ، در استان های خراسان جنوبی، یزد، ارتفاعات کرمان و شرق اصفهان نیز بارش پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود.

فردا شنبه 28 فروردین در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده پیش بینی شده است. یکشنبه در ارتفاعات استان های اصفهان، یزد، فارس و کرمان و روز های دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده روی می دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر جمعه تا اوایل شنبه در استان های سمنان، تهران، البرز، قم، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است. همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1616

به "شرایط آب و هوا امروز جمعه 27 فروردین 1400؛ بارش باران و وزش باد شدید 5 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط آب و هوا امروز جمعه 27 فروردین 1400؛ بارش باران و وزش باد شدید 5 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید