پرسپولیس بازیکن خارجی می خرد حتی بعد از مهلت قانونی

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها شرایط چندان خوبی را سپری نمی کند. مدیرعامل این تیم هنوز معین نشده و بازیکنان از دریافت اندک مطالبات ناراضی هستند. از همه بدتر اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و این تیم توان خریدن بازیکن تازه را ندارد.

پرسپولیس بازیکن خارجی می خرد حتی بعد از مهلت قانونی

به گزارش خبرنگاران، از سوی دیگر، مهلت قانونی جابجایی در لیگ برتر ایران 4 روز دیگر یعنی 16 آبان به انتها می رسد و شرایط برای پرسپولیس سخت تر می گردد. با این وجود، این سوال الان مطرح می گردد که آیا پرسپولیس بعد از مهلت قانونی هم می تواند بازیکن بخرد؟ پاسخ مثبت، ولی مشروط است. برای آنالیز جزئیات این مورد ابتدا کافی است شرایط لیست پرسپولیس آنالیز گردد.

لیست بزرگسالان پرسپولیس هنوز یک جای خالی دارد؛ یعنی اگر پرسپولیس بازیکن جدیدی بخرد نیازی نیست که بازیکنی از این تیم در لیست خروج قرار بگیرد. از طرفی این تیم می تواند بدون دغدغه بازیکن زیر 23 سال بگیرد و مسئله ای از این حیث هم وجود ندارد. این دو، اما زمانی عملی می گردد که پرسپولیس پنجره اش باز گردد. با پنجره باز، پرسپولیس می تواند بازیکنی بخرد که با دیگر تیم ها قرارداد دارد. این اتفاق، یعنی خریدن بازیکنی که تحت قرارداد است فقط تا 16 آبان میسر است.

به گزارش خبرنگاران، بسته به شرایطی، اما پرسپولیس می تواند بعد از این مدت هم بازیکن بخرد. در واقع این تیم با استناد به همان یک جای خالی لیست بزرگسالانش، می تواند بعد از اتمام مهلت قانونی جابجایی ایران، یعنی بعد از 16 آبان هم بازیکن بخرد، به شرط آنکه آن بازیکن، بازیکن آزاد باشد.

اینجاست که موضوع خریدن مهاجم و یا بازیکن خارجی در پرسپولیس منتفی نیست. به عنوان مثال اگر پرسپولیسی ها همچنان روی خرید کی روش استنلی به عنوان مهاجم خارجی اصرار داشته باشند، از آنجایی که او بازیکن آزاد محسوب می گردد بعد از مهلت قانونی هم می تواند به ترکیب پرسپولیس اضافه گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2103

به "پرسپولیس بازیکن خارجی می خرد حتی بعد از مهلت قانونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بازیکن خارجی می خرد حتی بعد از مهلت قانونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید