پیروانی: بازگشت به بازی و امید مهمترین شاخصه ما مقابل سایپا بود، برای 20 تا 30 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم

به گزارش مجله آی سیب، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت مهمترین شاخصه این تیم در ملاقات مقابل سایپا را بازگشت به بازی و امید دانست.

پیروانی: بازگشت به بازی و امید مهمترین شاخصه ما مقابل سایپا بود، برای 20 تا 30 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین پیروانی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سایپا گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و به خصوص در 20 دقیقه اول موقعیت های خوبی داشتیم، اما از فرصت ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم حدود 30 دقیقه تمرکز نداشتیم و تحت فشار قرار گرفتیم. تیم سایپا نیز در این نیمه به توپ های بلند رو آورد و سعی داشت روی توپ های برگشتی یا توپ های دوم موقعیت خلق کند که پیروز هم بود و در نهایت به گل رسید.

وی اضافه کرد: باید از بازیکنان خوب صنعت نفت تشکر ویژه کنم. این بازیکنان جوان پس از دریافت گل تمرکز خود را حفظ کردند و به بازی برگشتند. شاید اگر بخواهم بگویم مهمترین مشخصه تیم ما در این بازی چه بود، باید به برگشت به بازی و امید اشاره کنم که تا آخرین لحظه امید داشتیم. ما سعی کردیم در 10 دقیقه پایانی، با توجه به اینکه نتیجه را واگذار نموده بودیم سیستم خودمان را به 3-4-3 تغییر بدهیم و بیشتر در حمله شرکت کنیم که خوشبختانه در یکی از ارسال ها به گل رسیدیم .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم فوتبال صنعت نفت اعلام نمود: تیم سایپا هم در این بازی شرایط خوبی داشت و با توجه به اینکه بازی های قبلی آنها را آنالیز نموده بودیم، در این بازی عملکرد بهتری نسبت به تمام بازی های قبلی داشت. به خصوص عملکرد سایپا از دقیقه 45 تا 70 عالی بود و اگر با همین فرایند کار خود را ادامه دهد، قطعاً صندلی بهتری هم کسب خواهد نمود. یک مربی خوب و تیم خوب در مجموعه سایپا وجود دارد که باید از میزبانی آنها نیز تشکر کنم.

پیروانی ادامه داد: در خصوص تیم خودمان هم پس از بازی صحبت کوتاهی با آقای پورموسوی داشتیم و برای آنالیز بیشتر باید فیلم بازی را ببینیم تا با جزئیات آنالیز کنیم که چه اتفاقی برای تیم ما می افتد که با گذشت 9 هفته از لیگ، 20، 30 دقیقه تمرکزمان را از دست می دهیم. باید روی این مسئله کار کنیم که زمان کافی هم داریم و باید فیلم بازی را فردا بینیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. لیگ ادامه دارد و ما هم باید برای بهتر شدن کوشش کنیم.

وی درباره داوری ملاقات تیمش مقابل سایپا گفت: داور جوان بود و کمتر او را دیده بودم. او قضاوت خوبی داشت و به هر حال فکر می کنم خودش بهتر از هر کسی می تواند یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند و شاید تجدیدنظری روی بعضی تصمیمات داشته باشد، اما در مجموع فکر نمی کنم اشتباه تأثیرگذاری از داور دیده باشیم و امیدوارم در آینده بهتر و باتجربه تر قضاوت کند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه چقدر به تفاوت شرایط آب و هوایی و میزان دمای تهران و آبادان و تأثیر آن روی بازی اعتقاد دارد، گفت: طبیعی است که ما در یک شهر همسطح دریا و گرمسیر تمرین می کنیم و تهران شهری است که آب و هوای سردتری نسبت به آبادان دارد. با این حال فوتبال حرفه ای شده است و باید شبیه سازی تمرین و طراحی تمرین را طوری انجام دهیم که این اتفاقات کمترین تأثیر را روی عملکرد تیم ها داشته باشد. نمی توانیم بگوییم علت اصلی عملکرد امروز ما دمای هوا بوده است و فکر می کنم عملکرد تیم ما بیشتر تحت تأثیر عدم تمرکز و توضیح وظایف بازیکنان بود.

پیروانی درباره بازگشت حکیم نصاری به ترکیب تیم نفت هم گفت: خیلی از این بابت خوشحالم. حکیم نصاری از بازیکنان دوست داشتنی تیم ماست که هم به لحاظ فنی شرایط ایده آل را دارد و هم ارتباط خوبی به لحاظ روحی و فنی، بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد می نماید و حلقه ارتباطی ماست. متأسفانه او دچار مصدومیت شد و چند بازی را از دست داده بود. خوشحالم که امروز بازگشت خوبی به تیم داشت که منجر به نتیجه شد و هم خودش را پیدا کرد که امیدوارم در هفته های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1429

به "پیروانی: بازگشت به بازی و امید مهمترین شاخصه ما مقابل سایپا بود، برای 20 تا 30 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: بازگشت به بازی و امید مهمترین شاخصه ما مقابل سایپا بود، برای 20 تا 30 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید