نظری: مربیانی که قرار بود بیایند، علیه نفت مسجدسلیمان شیطنت می نمایند، با بازیکنان خارجی قرارداد ریالی می بندیم

به گزارش مجله آی سیب، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است مربیانی که قرار بود به این باشگاه بیایند و این اتفاق رخ نداد، علیه نفتی ها شیطنت می نمایند.

نظری: مربیانی که قرار بود بیایند، علیه نفت مسجدسلیمان شیطنت می نمایند، با بازیکنان خارجی قرارداد ریالی می بندیم

محمد نظری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات فشرده تیم در دو نوبت صبح و بعدازظهر در تهران دنبال می گردد و بازی های تدارکاتی در پیش خواهیم داشت. تیم خوبی بسته شده و آخرین بازیکنان را جذب می کنیم تا تیم آماده ورود به لیگ برتر گردد. تا به امروز بر اساس همین بودجه نفرات خوبی جذب نموده ایم. برنامه ریزی ما برای نیمه بالای جدول است و کمالوند هم همین اراده را دارد.

کمالوند تا انتها فصل در نفت می ماند

وی در خصوص رفت وآمد کمالوند در تیم های مختلف و اینکه آیا بابت جدایی این مربی از نفت مسجدسلیمان نگرانی دارد یا خیر، توضیح داد: قرار است کمالوند تا انتها فصل در نفت مسجدسلیمان بماند و ان شاءالله همین اتفاق رخ خواهد داد.

با جاسم، کاکاشویلی و دخسوس قرارداد ریالی می بندیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص مذاکره با کرار جاسم، کاخابر کاکاشویلی و فرناندو دخسوس اعلام کرد: کمالوند چند بازیکن خارجی در نظر دارد و ما هم مقدمات جذب آنها را فراهم می کنیم. اگر این بازیکنان و باشگاه شرایط یکدیگر را بپذیرند، آنها به ایران خواهند آمد. ما باید با این بازیکنان قرارداد ریالی ببندیم و این یکی از شروط ماست.

کرار بازیکن کمالوند بوده و رابطه خوبی با او دارد

نظری درخصوص بی انضباطی های کرار جاسم در تیم های مختلف و احتمال تکرار این اتفاق در نفت مسجدسلیمان به خبرنگاران گفت: نظر کمالوند این است که می تواند با او کار کند. کرار در تیم های مختلف بازیکن کمالوند بوده و ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. کمالوند این موضوع را حل می نماید و امیدواریم مسئله ای در آینده ایجاد نگردد.

شیطنت هایی بین ما و فکری صورت گرفت

وی درباره اظهارات محمود فکری درخصوص جدایی از نفت مسجدسلیمان اسم کرد: ما با او قرارداد بستیم و شرایط بین دو طرف قابل تعامل بود. فصل گذشته حدود پنج شکست پیاپی داشتیم و بحث باخت های متوالی و امتیازات در میان بود. ما ابتدا 22 امتیاز در انتها نیم فصل در نظر داشتیم و در ادامه به 18 امتیاز قانع شدیم. بحث های ما به خاتمه نرسید و شیطنت هایی میان ما شکل گرفت تا این کار به نتیجه نرسد.

مشکل قانونی برای ادامه فعالیت من وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه او به علت بازنشستگی باید از سمت خود استعفا کند، گفت: باشگاه زیر نظر وزارت نفت است، اما موسسه ای خصوصی به تعداد می رود و در این خصوص مشکل قانونی وجود ندارد. مدیران بعضی تیم های دولتی هم بازنشسته هستند و به کار خود ادامه می دهند. البته ما منصوب مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفت خیر جنوب هستیم و ادامه کار ما بستگی به نظر مالک باشگاه نفت دارد.

مربیانی که می خواستیم بیاوریم، علیه باشگاه شیطنت می نمایند

نظری در ادامه گفت: بعضی از مربیانی که می خواستیم آنها را به نفت مسجدسلیمان بیاوریم، شیطنت هایی می نمایند. آنها در مقطع کنونی که می بینند مربی نو آمده و تیم برای نیمه بالایی جدول بسته می گردد، به شیطنت های خود علیه مدیران باشگاه ادامه می دهند و منشأ این صحبت ها هم همین موضوع است.

عبادی و عشوری مربیان نفت مسجدسلیمان هستند

وی درخصوص دستیاران فراز کمالوند توضیح داد: بابک عبادی و سینا عشوری به کادر فنی تیم آمده اند و یکی دو مربی بومی هم به نفت اضافه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1834

به "نظری: مربیانی که قرار بود بیایند، علیه نفت مسجدسلیمان شیطنت می نمایند، با بازیکنان خارجی قرارداد ریالی می بندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: مربیانی که قرار بود بیایند، علیه نفت مسجدسلیمان شیطنت می نمایند، با بازیکنان خارجی قرارداد ریالی می بندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید