گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز همچنان مسدود است

به گزارش مجله آی سیب، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز که در اثر بارش برف و سقوط بهمن مسدود شده بودند همچنان مسدود هستند.

گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز همچنان مسدود است

به گزارش خبرنگاران، روح الله غلامی با اشاره به اینکه گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز که در اثر بارش برف و سقوط بهمن مسدود شده بودند همچنان مسدود هستند، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 95 درصد جاده های روستایی که در بارش اخیر مسدود شده بودند بازگشایی شده و بقیه مسیرها نیز در حال بازگشایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در بارش اخیر 29 هزار و 184 کیلومتر باند راه برف روبی و 5 هزار و 545 تُن شن و نمک در جاده های استان مصرف شد.

وی گفت: در بارندگی اخیر یک هزار و 154 خودرو رهاسازی و امدادرسانی شدند و 65 مسافر نیز به وسیله راهداران استان اسکان داده شدند.

غلامی اعلام کرد: از زمان اعلام هشدار نارنجی 450 نیروی راهدار در آماده باش کامل بودند و در 42 راهدارخانه به وسیله 300 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده خدمت و انجام عملیات راهداری در چهارمحال و بختیاری هستند.

بر اساس این گزارش دوشنبه هفته گذشته یک سامانه بارشی وارد استان چهارمحال و بختیاری شد و تا خاتمه هفته نیز در این استان فعال بود، فعالیت این سامانه بارشی باعث مسدود شدن بسیاری از جاده های روستایی و بعضی محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2222

به "گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز همچنان مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز همچنان مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید