گوش پاک کن روباتیک در بازار

به گزارش مجله آی سیب، با شیوع کرونا رعایت بهداشت و توجه به سلامت بدن در دنیا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و تمیز کردن گوش ها نیز در این میان مستثنی نیست.

گوش پاک کن روباتیک در بازار

به گزارش روزنامه ایران، بیشتر مردم برای تمیز کردن گوش خود از گوش پاک کن های معمولی با سر های پنبه ای استفاده می نمایند که البته گاه نه تنها گوش را چندان تمیز نمی کند بلکه ممکن است استفاده نادرست از آن، سبب آسیب رساندن به گوش ها نیز بگردد.

حالا فعالان عرصه فناوری فکری به حال این موضوع نموده و یک بازوی روباتیک کوچک با نام Rebird N3 Pro طراحی نموده اند که می توان با یاری آن، گوش ها را درحالی تمیز کرد که بخش های مختلف گوش را در تلفن همراه خود دید بنابراین هم گوش کاملاً تمیز می گردد و هم کمترین آسیب متوجه گوش خواهد بود.

Rebird N3 Pro مجهز به دوربین اچ دی 10 میلیون پیکسلی است و یک لنز 3.7 میلیمتری دارد. درواقع با قرار دادن این بازوی روباتیک بیسیم درون گوش، می توان تا عمیق ترین بخش های گوش را تمیز کرد بدون اینکه به آن آسیبی وارد گردد. درعین حال می توان به صورت زنده فیلم تمیز کردن درون گوش را روی تلفن هوشمند مشاهده کرد. ازآنجا که این بازوی روباتیک به چراغ های ال ای دی داخلی مجهز است نور مورد احتیاج برای دیدن سطح داخلی گوش وجود دارد.

این بازوی روباتیک در سه سایز کوچک، متوسط و عظیم در آمازون به فروش می رسد. باتری 300 میلی آمپری این وسیله برای یک ساعت کافی است و تخمین زده می گردد باهربار شارژ این بازوی روباتیک، می توان تا یک ماه از آن استفاده کرد. برای شارژ هم تنها کافی است این وسیله را روی شارژر بیسیم و گرد آن قرار دهید. این وسیله همراه با یک پوشش مناسب برای لنز بازوی روباتیک، 8 عدد گوش پاک کن استریلیزه و الکلی و همچنین 12 عدد سر مجزا برای بازوی روباتیک که در گوش قرار می گیرد و یک دستگاه کنترل دما، در سایت آمازون با بهای 139 دلار به فروش می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1698

به "گوش پاک کن روباتیک در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوش پاک کن روباتیک در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید