10 مکان برای تعطیلات در اروپا

به گزارش مجله آی سیب، می‌خواهید با در اروپا به تعطیلات بروید ؟ گزینه‌های زیادی وجود دارند . ما این ده مکان هیجان‌انگیز را انتخاب کرده‌ایم که برای همه از والدین و کوچک‌ترین برای picky نوجوانان مناسب است .

10 مکان برای تعطیلات در اروپا

10. Prater ، وین ، اتریش
از بسیاری از سواری‌های مختلف ، Praterturm باید هیجان‌انگیزترین مسابقه باشد - چرخش 117 متر پرواز ، بلندترین در دنیا است ! در تمام طول سال باز کنید ، پارک تفریحی در شهر تاریخی آزاد است و تنها جذابیت‌های فردی به آن متهم هستند . بنابراین اکتشاف کردن بسیار جالب است .
چرا به آنجا بروی ؟
شما باید دست‌کم یک‌بار در طول عمر خود سوار آن اتومبیل بشوید !
9. Lenvos Gites ، بریتانی مرکزی ، فرانسه
Lenvos که در دره blavet واقع‌شده ، فعالیت‌های هیجان‌انگیز زیادی در فضای باز فراهم می‌کند . این اقامتگاه که با طبیعت متنوع احاطه شده‌است ، پذیرای میهمانان در خانه‌های راحت است . در آنجا دریاچه‌های ماهی گیری ، رودخانه‌ها ، چمن‌ها و جنگل‌ها وجود دارد که می‌توان آن را بررسی کرد ، استخرها ، دیوارها بالا و محل اردو زدن .
چرا به آنجا بروی ؟
آن مثل یک تعطیلات در حیات وحش است ، اما با یک امکانات لوکس ! می‌توانند در مورد طبیعت یاد بگیرند و از فعالیت‌های مختلف لذت ببرند در حالی که ساحل شنی تقریبا ً 45 دقیقه دورتر است .
8. انعکاس نور در پایین ، ولز ، بریتانیا
این مرکز که در غارهای Llechwedd واقع شده‌است ، احتمالا ً هیجان‌انگیزترین تجربه‌ای است که تا به حال تجربه کرده‌است ! این سه تن بزرگ در یک غار معدنی 176 ساله دیده می‌شوند . اولین زمین‌بازی زیر زمینی جهان با چراغ‌های رنگارنگ روشن می‌شود و حتی جذاب‌تر می‌شود . در سطوح مختلفی نصب شده‌اند و با پیاده‌روهای 5 فوتی متصل شده‌اند که تنها استفاده از آن‌ها سرگرم‌کننده است .
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک تفریحی زیرزمینی هیجان ، سرگرمی و سرگرمی واقعا ً منحصر به فرد را ارائه می‌دهد . جلسه یک ساعت طول می‌کشد ، اما بازدیدکنندگان همیشه می‌توانند این تجربه عجیب را تکرار کنند .
7. آنتالیا ، ترکیه
یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات تابستانی در منطقه نیز از خانواده‌ها با استقبال می‌کند . هتل‌ها همچون هتل Azur ، pools و باغ‌ها ، نوید بخش سرگرم‌کننده برای بچه‌های کوچک را می‌دادند . در این میان سواحل دست‌نخورده شنی نیز در دسترس قرار دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
آنتالیا برای تعطیلات تابستانی ساخته شده‌است که از بهار آغاز می‌شود و تا سپتامبر و حتی بعد از آن هم ادامه دارد ، چون هوا در اینجا دلپذیر است . سرگرمی‌های گوناگون حتی مهمانان را راضی می‌کند .
6. finca Sa Rota ، Mallorca ، اسپانیا
در حالی که این جزیره گردشگران زیادی را جذب می‌کند که آماده حزب هستند ، این تفریحگاه برای خانواده‌ها مناسب است . والدین می‌توانند توسط استخر استراحت کنند، در حالی که در باغ بازی می‌کنند و قلعه‌های شنی را بر روی ساحل درست می‌کنند که در دسترس قرار دارند . هم چنین در مرکز شما می‌توانید سرگرمی‌های مختلفی برای بزرگسالان و هم برای پیدا کنید .
چرا به آنجا بروی ؟
Mallorca پایتخت تعطیلات در اسپانیا است ، بنابراین واضح است که هر کسی می‌تواند چیزی پیدا کند ، مناسب برای سلیقه منحصر به فرد آن‌ها .
5. تفریحگاه جزایر استوایی ، برلین ، آلمان
یک فرودگاه سابق شوروی که به نام شناخته می‌شود اخیرا ً به ماموریت سرگرم‌کننده تری تبدیل شده‌است . این منطقه در منطقه تفریحی محلی محبوب است که یک منطقه حفاظت‌شده محلی است که توسط یونسکو محافظت می‌شود . این پارک 24 ساعت شبانه‌روز باز است و سواحل شنی سفید ، درختان خرما ، آبشارها و جنگل‌های انبوه مناطق گرمسیری، درس‌های ، حرکات آکروباتیک و حتی بلوار خرید وجود دارد - فضای کافی برای همه چیز وجود دارد !
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان را می‌توان در اتاق‌ها ، پناهگاه‌ها و یا انتخاب کرد تا در یک چادر در داخل ساختمان بمانند . این یکی از هیجان‌انگیزترین مقصدهای تعطیلات در برلین است !
4. قلعه Sixeri ، ساردنی ، ایتالیا
این جزیره یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌های برای تعطیلات تابستانی است . این شهر دارای سواحل بکر زیادی است که دارای زمین‌های شنی ، سواحل صخره‌ای و سواحل پر از ریگ است . مزرعه مونته Sixeri شامل یک منطقه بزرگ است که برای خانواده‌ها و عالی است ، که می‌توانند در اطراف استخر شنا کنند، در استخر شنا کنند، در حالی که سواحل ده دقیقه دورتر هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
این مزرعه به طور مستقل زندگی می‌کند ، در حالی که خدمات خوبی نیز ارایه می‌دهد .
3. پورت Aventura Mediterrania ،
اسپانیا
این پارک در کنار کاستا Brava و کاستا Dorada ، سرگرمی‌های مهیج دیگری را پیشنهاد می‌کند . پورت Aventura که با روستاهای آرام مدیترانه‌ای احاطه شده‌است ، vacationers را برای امتحان Furius معروف خود که catapults را پرتاب می‌کند و سپس به سرعت 135 کیلومتر بر ساعت می‌رسد ، ارائه می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ؟
پارک با شهره‌ای تفریحی احاطه شده‌است ، بنابراین راحت است که در تعطیلات تابستان از آن بازدید کنید .
2. Gardaland ، دریاچه Garda ، ایتالیا
بزرگ‌ترین پارک تفریحی در ایتالیا ، Gardaland ، سواری‌های مختلف ، ترن‌های هوایی و سواری‌های مختلف دارد . پارک‌های آن مجسمه topiary زیبا دارند و بازدیدکنندگان می‌توانند در هتل مانند هتل بمانند . آکواریوم زندگی دریا زندگی دریایی را در زیستگاه طبیعی از نو خلق می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک پارک چند منظوره در سواحل دریاچه زیبای "Garda " ، بهترین پارک در کشور است . فعالیت‌های و والدین آن‌ها زیاد است .
1. دیزنی لند ، پاریس ، فرانسه
پارک تفریحی که تنها 32 کیلومتر ( 20 مایل ) از پاریس است ، محبوب‌ترین پارک در کل اروپا است . همه شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه به می‌آیند

انتشار: 4 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 9

به "10 مکان برای تعطیلات در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان برای تعطیلات در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید