حضور 33 شرکت خارجی از 20 کشور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، رییس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار داشت: 33 شرکت خارجی از 20 کشور دنیا در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که از 10 تا 13 اسفند ماه برگزار می گردد، حضور دارند وآخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، طبیعت، پایش آلودگی آب و هوا، بازیافت و بهینه سازی مصرف انرژی را ارائه می دهند.

حضور 33 شرکت خارجی از 20 کشور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

مجید فدایی با اعلام این خبرگفت: این نمایشگاه با شعار اقتصاد سبز دوران پساتحریم با حضور 271 شرکت داخلی و 33 شرکت خارجی از 20 کشور دنیا شامل انگلیس، آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، ایرلند، کانادا، تایوان، بلژیک، ایتالیا، فنلاند، اسپانیا، چک، هلند، اتریش، برزیل، نیوزلند، دانمارک، ترکیه و سوییس به مدت 4 روز و از تاریخ 10 تا 13 اسفند ماه (دوشنبه تا پنج شنبه) برگزار می گردد و شرکت های خارجی حاضر آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب، تجهیزات آزمایشگاههای معتمد، را ارائه می دهند.

وی تاکید نمود: با توجه به دوران پساتحریم قطعا برگزاری نمایشگاه محیط زیست فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای شرکت های خارجی و داخلی و تبادل تجربیات زیست محیطی میان آنها است.

به گفته فدایی، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 19 هزار متر مربع در سالن های 8 و9، 10 و 11، 12 و13، 27، سالن های سری 25 و سالن 27 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

وی با اعلام این که ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 صبح الی 18 عصر است، از همه متخصصان، دانشگاهیان، فعالان، دوستداران و علاقمندان به محیط زیست دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به شعار نمایشگاه اقتصاد سبز دوران پساتحریم گفت: بخشی از نتایج دوران پساتحریم به فناوری های سبز ارتباط پیدا خواهد نمود و انتظار می رود در این نمایشگاه و در آینده نزدیک شاهد حضور و فعالیت شرکت های خارجی در حوزه ورود فناوری های نوین در عرصه حفاظت از محیط زیست، طبیعت و منابع آب، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور باشیم.

وی اضافه نمود: کشورهای خارجی می توانند با حضور در نمایشگاه، فناوری های خود را معرفی و ارایه دهند و از آنجا که یکی از سیاست های سازمان محیط زیست توسعه همکاری های بین المللی است، می توان به این موضوع امیدوار بود.

رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فنآوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودروها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و ... را از مهمترین زمینه های حضور در این نمایشگاه مطرح نمود.

وی ادامه داد: هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی نیز در کنار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در سالن های 6 و 7 نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

فدایی خاطر نشان کرد: دست اندرکاران برگزاری دوره پانزدهم نمایشگاه محیط زیست با مشارکت و حمایت موثر صنایع، نهادها، انجمن ها و تشکل ها و اصناف و سازمان های خدماتی کوشش خود را بکار گرفته اند تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت متفاوت برگزار گردد و امیدوارند بازخورد مشارکت کنندگان پس از برگزاری دوره پانزدهم نیز موید همین امر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 468

به "حضور 33 شرکت خارجی از 20 کشور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 33 شرکت خارجی از 20 کشور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید