2 قطعه زمین و 2 واحد مسکونی در شهرستان لنجان وقف شد

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: واقف خیراندیش لنجانی دو قطعه زمین ویک واحدمسکونی در این شهرستان لنجان وقف کرد.

2 قطعه زمین و 2 واحد مسکونی در شهرستان لنجان وقف شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

محمدرضا ترحمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان ارزش این موقوفات را بیش از شش میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: این موقوفات با نیت ساخت و توسعه حسینیه وقف شده است.

وی با بیان اینکه حاج ابراهیم ملکی ریزی به نمایندگی از هیئت امنای سوگواران حضرت علی اکبر(ع) زرین شهر این دو قطعه زمین و یک واحد مسکونی را به مساحت های 552، 164 و 151 متر مربع وقف نموده، گفت: ارزش این موقوفات به ترتیب چهار میلیارد و 416 میلیون ریال، یک میلیارد و 312 میلیون ریال و یک میلیارد و 208 میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه لنجان همچنین خاطر نشان کرد: تعداد موقوفات این شهرستان در سال های اخیر افزایش یافته و از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی این وقف را از نوع انتفاع معرفی و توضیح داد: تولیت این موقوفه ها با هیئت عزاداران حضرت علی اکبر(ع) و زیر نظر اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنجان است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 926

به "2 قطعه زمین و 2 واحد مسکونی در شهرستان لنجان وقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 قطعه زمین و 2 واحد مسکونی در شهرستان لنجان وقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید