20 هزار اقلام تبلیغی بین مسافران نوروزی نهاوند توزیع می گردد

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز نهاوند گفت: 20 هزار اقلام تبلیغی شامل بروشور، نقشه، عکس و سی دی بین مسافران نوروزی توزیع می گردد.

20 هزار اقلام تبلیغی بین مسافران نوروزی نهاوند توزیع می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران ازنهاوند، ابراهیم جلیلی در نشست خبری ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: در نخستین روز عید از نخستین مسافر نوروزی که وارد شهرستان نهاوند شود با دادن بسته هدیه شامل صنایع دستی وسوغات نهاوند پذیرای داده می شود ودر ادامه پس از اسکان به خانواده این مسافر یک وعده غذای گرم شامل ماهی پلو داده می شود.

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری نهاوند اعلام کرد:طرح ساماندهی واحد های استیجاری برای میهمانان نوروزی در نهاوند و4 بخش وروستا ها نیز در حال پیگیری واجرا است که براساس این طرح به علاقه مندانی که بخواهند واحد های مسکونی خود را در اختیار گردشگران قرار دهند مجوز صادر می شود.

جلیلی اضافه کرد:سال جاری برای نخستین بار در تاریخ میراث فرهنگی وگردشگری نهاوند چندین غرفه شامل چایخانه سنتی ، فروش صنایع دستی وسوغات نهاوند ونوروز خوانی وعکس های از طبیعت نهاوند در حمام حاج آقا تراب در محل دید عموم قرار می گیرد وبر این اساس موزه های شهدا،حمام حاج آقاتراب وموزه فرهنگ وتاریخ نهاوند وهمچنین ده ها جاذبه طبیعی آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

دبیرستادهماهنگی خدمات سفرهای نوروزنهاوند عنوان نمود:با همکاری اداره کل ومدیران آن در دومین روز از سال جدید سرکشی از خانواده شهداء انجام می شود ودر ادامه به آنها هدایای به رسم عیدی اهدا می شود همچنین از مرکز تفریحی وگردشگری واقامتی بازدید به عمل می آید.

وی از وجود 201 اثر تاریخی وفرهنگی در نهاوند خبر دادوگفت: تا کنون حدود 90 اثر از آنها به ثبت فهرست ملی رسیده است که در کوشش هستیم تا تعداد بیشتری از این آثار ارزشمند وتاریخی نهاوند را به ثبت ملی برسانیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 693

به "20 هزار اقلام تبلیغی بین مسافران نوروزی نهاوند توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار اقلام تبلیغی بین مسافران نوروزی نهاوند توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید