2137 خانوار در داراب از آب شرب برخوردار شدند

به گزارش مجله آی سیب، طرح های آبرسانی کوهجرد، پاسخن، جمسی و هیربدان شهرستان داراب با صرف اعتبار حدود 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و 2 هزار و 137 خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.

2137 خانوار در داراب از آب شرب برخوردار شدند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شیراز، علی بوستانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس در آیین بهره برداری از این طرح های آبرسانی با بیان اینکه طرح های آبرسانی کوهجرد، پاسخن، جمسی و هیربدان شهرستان داراب با صرف اعتبار حدود 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و 2 هزار و 137 خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار شدند، گفت: این طرح ها در مدت یکسال عملیاتی شد.

او اضافه کرد: این طرح ها با پیگیری های محمد جوادعسکری نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار شد.

او گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه آب رسانی به مجموعه جمسی - هیربدان مشکل آب شرب یک هزار و 550 خانوار در روستا های جوزجان، نصروان، خروسلو، هیربدان و حسن آباد پدم را مرتفع می نماید.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس اضافه کرد: بعلاوه بهره برداری از مجموعه آب رسانی کوهجرد - پاسخن، مشکل آب شرب 587 خانوار ساکن شهر پاسخن و روستای کوهجرد را رفع کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1892

به "2137 خانوار در داراب از آب شرب برخوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2137 خانوار در داراب از آب شرب برخوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید