آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود

به گزارش مجله آی سیب، با توجه به اعلام سازمان سنجش یکصدو چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) ساعت 8 صبح امروز یکم اسفندماه برگزار می شود.

آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور یکصد و چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه یکم اسفندماه 98 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبان ثبت نام شده در این آزمون باید حتما قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت 8:00 صبح) در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند چراکه عدم حضور به موقع و تاخیر بیشتر از 15 دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد.

از آنجائیکه آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­ شود، برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش بینی نشده و نیازی به ارائه کارت شرکت در آزمون در این روش نیست، اما داوطلبان باید با کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس­دار و یا گذرنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند.

آزمون Tolimo شامل دو مرحله تستی و تشریحی است که داوطلبان باید توسط رایانه (کامپیوتر) گزینه پاسخ سوالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سوال تشریحی را ثبت کنند. بخش تستی شامل 105 سوال است که داوطلبان باید سوالات بخش ساختار و بیان نوشتاری و خواندن و درک مطلب را در مدت 62 دقیقه و به سوالات بخش شنیداری در مدت 18 دقیقه جمعاً در مدت 80 دقیقه پاسخ دهند. در قسمت تشریحی داوطلبان تنها باید به بخش نوشتاری که شامل یک سوال است پاسخ دهند درحقیقت داوطلبان می ­توانند در مدت 30 دقیقه از طریق رایانه (کامپیوتر) به سوال مربوط پاسخ دهند (داوطلبان در این قسمت می بایست از مهارت تایپ جملات با کیبورد برخوردار باشند).

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 813

به "آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید