شروع ساخت 110 واحد مسکن برای مددجویان زلزله زده سی سخت

به گزارش مجله آی سیب، تهران (پانا) - در سفر سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به استان کهگیلویه و بویراحمد، ساخت 110 واحد مسکن برای مددجویان زلزله زده سی سخت شروع شد.

شروع ساخت 110 واحد مسکن برای مددجویان زلزله زده سی سخت

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم کلنگ زنی احداث واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از مسئولان محلی برگزار گردید، با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مسئولان استانی به منظور آنالیز میزان خسارات وارده به خانواده های نیازمند گفت: در نشست با مدیران استانداری و بنیاد مسکن مقرر شد ساخت 110 واحد مسکن که در زلزله اخیر سی سخت به طور کامل تخریب شده بود شروع و تا تیرماه 1400 به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط این واحدهای مسکونی حدود 70 متر در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برای ساخت هر یک از این واحدها 185 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است که 55 میلیون تومان آن به صورت بلاعوض و 130 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1543

به "شروع ساخت 110 واحد مسکن برای مددجویان زلزله زده سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت 110 واحد مسکن برای مددجویان زلزله زده سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید