تور ارزان روسیه: آمریکا پاسخ پیشنهادات امنیتی روسیه را تحویل داد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، مقام های آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کردند که پاسخ مکتوب این کشور به درخواست های امنیتی روسیه برای مسکو ارسال شده است.

تور ارزان روسیه: آمریکا پاسخ پیشنهادات امنیتی روسیه را تحویل داد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، جان سالیوان سفیر آمریکا در روسیه با حضور در وزارت خارجه در مسکو پاسخ مکتوب آمریکا به پیشنهادات مرتبط با تضمین امنیتی (ارائه شده از سوی مسکو) را تحویل داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه روسیه تأیید کرد که پاسخ مکتوب واشنگتن را در مورد تضمین های امنیتی دریافت نموده است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه چندی پیش در سخنانی اعلام نموده بود که مسکو منتظر پاسخ آمریکا به پیشنهاد ارائه شده کشورش در مورد تضامین امنیتی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره اعلام نمود که علیرغم اختلافات میان دو کشور، پیشنهادات مسکو پیشتر به طرف آمریکایی داده شده است.

وی در این باره افزود: در ملاقات سرگئی ریابکوف وزیر خارجه روسیه با کارن دانفرید (Karen Donfried) معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا در مسکو، پیشنهاد روسیه در این خصوص به واشنگتن ارائه شد و اکنون منتظر پاسخ آنها هستیم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هفتم دسامبر در ملاقات مجازی با جو بایدن همتای آمریکایی خود، خواهان ارائه تضمین نسبت به عدم توسعه ناتو به شرق و استقرار سیستم های دفاعی در کشورهای همسایه مسکو شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2033

به "تور ارزان روسیه: آمریکا پاسخ پیشنهادات امنیتی روسیه را تحویل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: آمریکا پاسخ پیشنهادات امنیتی روسیه را تحویل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید