ارزیابی سطح استرس بدن با برچسب هوشمند

به گزارش مجله آی سیب، جدیدترین نسخه ردیاب سلامتی با اتصال به لباس کاربران سلامت جسمانی، روانی، خواب و حتی سطح استرس را ارزیابی نموده و به وسیله ارسال راهکارها و پیشنهادها ، کاربران را در حفظ سلامتی بدن کمک می نماید.

ارزیابی سطح استرس بدن با برچسب هوشمند

برچسب سلامت Spire Health به لباس کاربران متصل شده و تمامی فعالیت های بدنی کاربران را ثبت می نماید. این فناوری پوشیدنی یک گام به جلوتر رفته و علاوه بر ارزیابی کیفیت خواب، سلامت روان کاربران را نیز رصد می نماید. تنها کافی است برچسب این حسگر هوشمند را جدا نموده و بر لباس خویش متصل کنید.

این سیستم علاوه بر ارزیابی سلامت و خواب کاربران، قادر به اندازه گیری و رصد سطوح استرس کاربران نیز است. عملکرد این فناوری با اتصال به لباس کاربران اغاز شده و تمامی اطلاعات مرتبط با سلامتی را به کمک حسگرهای هوشمند و همچنین الگوریتم های ارزیابی سلامت ثبت می نماید. تمامی داده و اطلاعات ثبت شده به وسیله یک اپلیکیشن به تلفن همراه کاربران ارسال شده و نمایی کلی از سلامت ذهن و بدن را پیش روی کاربران قرار می دهد.

این حسگرهای بهداشتی در بسته های متفاوت طراحی و فراوری شده است تا با اتصال به لباس کاربران درک کاملتری از سلامت را ثبت کند. این برچسب ها ضد آب طراحی شده اند تا با قرارگیری در لباسشویی و خشک کن ها هیچ گونه آسیبی نبینند. به همین دلیل کاربران احتیاج به تعویض دوباره آن ها نداشته و طی یک دوره تعیین می توانند سلامت بدن خود را به آسانی و با خیال راحت رصد نمایند.

باتری این فناوری با داشتن عمری برابر یک سال و نیم به هیچ وجه متوقف نشده و خراب نمی گردد. پس از گذشتن این دوره با جایگزینی یک برچسب دیگر می توان سلامت بدن و کیفیت خواب و سطح استرس بدن را با دقت بسیار بالایی ارزیابی کرد. این سیستم هوشمند همزمان با ثبت داده ها، راهکارها و پیشنهاداتی نیز جهت حفظ سلامتی به کاربران ارسال نموده و آنها را در افزایش کیفیت خواب و کاهش میزان استرس کمک می نماید. این فناوری پوشیدنی در حال حاضر در وب سایت های عمومی با قیمتی برابر 49 دلار به فروش می رسد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 219

به "ارزیابی سطح استرس بدن با برچسب هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی سطح استرس بدن با برچسب هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید