اصلاح لایحه حوزه تعاون و استقرار نظام نوین مدیریتی صندوق های بازنشستگی

به گزارش مجله آی سیب، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر تعاون گفت: 2 موضوع لایحه اصلاح قوانین در حوزه تعاون و مدیریت صندوق ها و شرکت های مالی ذیل صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی در نشست با رییس و اعضای کمیسیون مالی مجلس بحث و آنالیز شد.

اصلاح لایحه حوزه تعاون و استقرار نظام نوین مدیریتی صندوق های بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر حجت الله عبدالملکی گفت: در ارتباط با اصلاح قوانین حوزه تعاون کار های خیلی خوبی در طی این سال ها اجرا شده است و از آنجا که در دولت نو در جریان جزئیات تحولات این سال ها نیستیم، قرار شد بازنگری مجدد در آنچه که در کمیسیون مالی اجرا شده است، انجام گردد و تا 45 روز اصلاحات لایحه را تقدیم نمایندگان در کمیسیون مالی کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعلاوه در پاسخ به مطالبه و دغدغه های کمیسیون مالی درباره صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی هم گفت: سالم سازی نظام مدیریتی مجموعه ها، استقرار نظام های نوین مدیریتی و نزدیک شدن به مرز دانش در مدیریت مالی این مجموعه ها، بعلاوه موضوع شفافیت در فعالیت های مالی و تکمیل سامانه های مربوطه و نظام رتبه بندی شرکت ها از جمله برنامه هایی است که در دستور کار واقع شده است.

وی اضافه کرد: نظام جامع رفاه اجتماعی هم در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم ثمره اش تراز صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی باشد.

عبدالملکی گفت: مجلس به ما قول داده است در این حوزه ها، همراهی کامل را با وزارتخانه داشته باشد و برخی از این اقدامات جراحی محسوب می گردد و قطعا به پشتیبانی مجلس احتیاج دارد و رئیس محترم کمیسیون مالی دکتر پور ابراهیمی و سایر اعضا تاکید کردند که آمادگی دارند در این زمینه به ما یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1810

به "اصلاح لایحه حوزه تعاون و استقرار نظام نوین مدیریتی صندوق های بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح لایحه حوزه تعاون و استقرار نظام نوین مدیریتی صندوق های بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید