افتتاح 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش آموزان استثنایی در خوزستان

به گزارش مجله آی سیب، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از راه اندازی 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش آموزان استثنایی برای اولین بار در استان خوزستان اطلاع داد.

افتتاح 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش آموزان استثنایی در خوزستان

علی ممبینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 18 مرکز بازی درمانی در شهرهای اهواز، ماهشهر، بهبهان، لالی، رامهرمز، شادگان، باغملک، ایذه، اندیمشک، شوشتر، دزفول، خرمشهر، بندرامام و شوش افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این مراکز با اعتبار 210 میلیارد ریال تجهیز شدند. هدف اصلی راه اندازی این 18 مرکز، افزایش مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس و کنترل هیجان دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: افتتاح این مراکز در راستای سند تحول بنیادین و برنامه های یک ساله آموزش و پرورش استثنایی خوزستان است. هدف مراکز بازی درمانی، یاری به کیفی سازی خدمات آموزشی و توان بخشی به دانش آموزان استثنایی است.

ممبینی با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی علاوه بر خدمات آموزشی، خدمات توان بخشی مانند کار درمانی، گفتار درمانی و بازی درمانی نیز دریافت می نمایند، عنوان نمود: اگر بخواهیم خدمات توان بخشی خوبی ارائه دهیم باید این مراکز را راه اندازی می کردیم که خوشبختانه این رخ داد و در آموزش و پرورش استثنایی بی نظیر است.

وی در انتها گفت: اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای ساخت این مراکز در اختیار ما قرار داد، تنها برای یک مرکز بود اما با اعتبارات استانی و خیرین توانستیم 18 مرکز را راه اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 452

به "افتتاح 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش آموزان استثنایی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش آموزان استثنایی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید