آنالیز کاربردهای کارواش بخار صنعتی و نحوه استفاده از آن

به گزارش مجله آی سیب، پاکیزگی و تمیزی یکی از مهم ترین نکاتی است که همه افراد به آن اهمیت می دهند. این روزها ابزار و تجهیزات متنوعی برای تمیزکاری و ضدعفونی وجود دارد. یکی از برترین این تجهیزات بخارشو یا کارواش بخار است، که به عنوان یکی از برترین تجهیزات ضدعفونی و تمیزکاری معرفی می گردد.

آنالیز کاربردهای کارواش بخار صنعتی و نحوه استفاده از آن

استفاده از بخارشو یا کارواش بخار به علت کاربردها و ویژگی های منحصربه فرد، رو به افزایش است. این دستگاه در سایزها و مقدار های متنوعی در بازار موجود است که هرکدام از آنها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند. در این مقاله به این موارد می پردازیم.

کارواش بخار برترین دستگاه مکانیزه برای فرایند نظافت

یکی از برترین دستگاه های مکانیزه که با بخار فشار قوی، فرایند نظافت را انجام می دهد، کارواش بخار است که معمولا برای شست وشو، از بین بردن آلودگی، دوده، چربی ، میکروب و... استفاده می گردد. این دستگاه فرآیند نظافت را در سریع ترین زمان انجام می دهد و بعلاوه استفاده از آن بسیار آسان است. این دستگاه در انواع مقدار های متنوع در دسترس است که می توان از آن در صنعت و مصارف خانگی استفاده کرد.

مهم ترین کاربردهای کارواش بخار چیست؟

از کارواش بخار برای از بین بردن آلودگی استفاده می گردد. این دستگاه قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و همان طور که گفتیم در ابعاد و مقدار های متنوعی طراحی و فراوری می گردد. از این دستگاه برای مصارف خانگی و صنعتی می توان استفاده کرد، ولی بیشترین کاربرد آن در کارواش ها، برای شست وشوی داخل و خارج اتومبیل و موتور است. برای مصارف خانگی هم می توان از کارواش بخار برای شست وشوی مبلمان، فرش و موکت، کاشی و سرامیک، پرده و... استفاده کرد.

مزایای استفاده از کارواش بخار چیست؟

امروزه یکی از محبوب ترین روش ها برای از بین بردن آلودگی، استفاده از کارواش بخار است. مزایای استفاده از آن به توضیح زیر است:

  • باکیفیت ترین نوع شست وشو و نظافت
  • نظافت و از بین بردن آلودگی در سریع ترین زمان
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • قابلیت شست وشو نواحی غیر قابل دسترس
  • به علت قدرت و فشار بالای بخار، کثیف ترین آلودگی ها را از بین می برد
  • صرفه جویی در مصرف مواد پاک کننده و شیمیایی
  • کاهش استفاده از مصرف انرژی برق

عملکرد دستگاه کارواش بخار به چه صورت است؟

این دستگاه در انواع مختلف ثابت و سیار در مدل های کارواش صنعتی و خانگی به وسیله تیم صنایع دما بخار مشهد طراحی و فراوری می گردد. مدل شست وشو دستگاه ها با بخار خشک، بخار گرم، بخار سرد و بخار تر است. این دستگاه با آب کار می نماید و باید به طور دائم به منبع آب وصل باشد. این دستگاه یک دیگ بخار دارد که از مشعل متصل به آن برای تامین حرارت استفاده می گردد. بعلاوه زمان گرم شدن برای تامین بخار و فشار آن، با توجه به ابعاد و مقدار دستگاه مشخص می گردد. بعلاوه سوخت لازم برای احتراق مشعل معمولا گاز یا گازوییل است.

سخن آخر

در این مقاله به آنالیز دقیق ویژگی، کاربرد، انواع کارواش بخار یا بخارشوی صنعتی و آنالیز قیمت و خرید آن پرداختیم. یکی از برترین فراوری کنندگان کارواش بخار، شرکت صنایع دما بخار مشهد است که به فراوری و فروش انواع دستگاه کارواش بخار مدرن و بخارشوی صنعتی با برترین قیمت و کیفیت پرداخته است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و دریافت مشاوره و بعلاوه اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان متخصص این مجموعه تماس حاصل کنید تا برترین خدمات را به شما ارائه دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2243

به "آنالیز کاربردهای کارواش بخار صنعتی و نحوه استفاده از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کاربردهای کارواش بخار صنعتی و نحوه استفاده از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید