برگزاری همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه سمنان

به گزارش مجله آی سیب، دومین همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی،اسفند ماه به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

برگزاری همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه سمنان

سیدرضا میراحمدی دبیر علمی دومین همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی 21 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: توجه به میراث کهن اسلامی ایرانی و ارتباط آن با رشته زبان و ادبیات عربی، تقویت ارتباط دانشجویان و دانش آموختگان این رشته با جامعه و صنعت و معرفی زمینه های شغلی نو برای دانش آموختگان از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است.

دکتر میراحمدی توضیح داد: کاربرد زبان عربی در گردشگری سلامت، نقد آثار ترجمه شده پزشکی از زبان عربی، چالش های معادل یابی اصطلاحات پزشکی عربی، ابتکارات مؤلفان و مترجمان پزشکی تمدن اسلامی، معرفی نسخه های خطی و چاپی عربی پزشکی و طب اسلامی، واژه نامه نگاری و فرهنگ لغت نویسی پزشکی در حوزه زبان عربی و کاربرد های معاصر زبان عربی در حوزه پزشکی و منظره های آینده از جمله محور های این همایش است.

دبیر علمی دومین همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی توضیح داد: اساتید و پژوهشگران می توانند تا 15 دی ماه 1401 مقالات و پژوهش های خود را به این همایش ثبت شده در ISC به وسیله سایت و ایمیل همایش (arabic (AT) semnan.ac.ir) ارسال نمایند.

دکتر میراحمدی اضافه کرد: این همایش 15 اسفندماه 1401 به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار و مقالات برگزیده در مجله علمی و بین المللی دراسات فی اللغة العربیة وآداب ها و مجله الجمعیة العلمیّة الإیرانیّة للغة العربیة وآداب ها به چاپ می رسد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2178

به "برگزاری همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

2 کاربر به "برگزاری همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه سمنان" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید