بهترین رشته ها برای اپلای کانادا

به گزارش مجله آی سیب، بهترین رشته ها برای اپلای

  • به طور کلی اپلای بهترین رشته ها برای اپلای در تمام کشورها رشته های پزشکی و پیراپزشکی و دندانپزشکی می باشد دلیل آن بازار کار همیشگی و پر درآمد در همه کشورها می باشد. البته هزینه تحصیل در این رشتهها در اغلب کشورها بسیار بالاست. هر چند تحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی و دندانپزشکی در بعضی کشورهای اروپایی مثل آلمان و اتریش رایگان می باشد.
  • رشته های فنی و مهندسی هواداران زیادی دارند. هزینه های تحصیل رشته های مهندسی نسبتا معقول اند و رشته های برق و عمران و مکانیک و کامپیوتر و صنایع جزو بهترین ها محسوب می شوند.
  • در بینرشته های مدیریتی، رشته MBA جزو پردرآمدترین رشته هاست که البته هزینه های تحصیلی نسبتا زیادی دارد اما اعتبار این رشته در سطح دنیا و کشورهایی نظیر کانادا و آلمان و استرالیا بسیار بالاست.
  • رشته حقوق معمولا مناسب حقوق همان کشوری است که در آن تحصیل می کنید البته به غیر از حقوق بین الملل که به عنوان مثال در انگلستان اعتبار بالایی برای اپلای دارد.
  • رشته هنر و معماری در بعضی کشور ها مورد توجه است. به عنوان مثال دانشگاه های ایتالیا رشته های هنر و معماری هواداران زیادی دارند.

در ادامه رشته های پرطرفدار برای اپلای را معرفی می کنیم:

بهترین رشته ها برای اپلای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

با پیشرفت سریع تکنولوژی در دهه های اخیر، کشورهای بسیاری اقدام به پیاده سازی سیستم های کامپیوتری نموده اند که احتیاج به تربیت متخصصان بین المللی علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات را به همراه دارد. در بسیاری از کشور ها از جمله انگلستان، نیوزلند، ژاپن و کره جنوبی امکانات مناسبی برای تحصیل در رشته فناوری اطلاعات وجود دارد. رشته های سخت افزار هم از صندلی خوبی برخوردارند و تحصیل در رشته علوم کامپیوتر می تواند آینده درخشانی را برای دانشجویان این رشته رقم بزند.

حقوق

از جمله کشورهایی که می توان در آن ها در این رشته تحصیل کرد می توان به هلند، مقر دادگاه بین المللی لاهه، یا کشور سنگاپور اشاره نمود. به طور کلی می توان گفت که با ادامه تحصیل در رشته حقوق شما می توانید گرایش های مختلفی را انتخاب کنید. از جمله این گرایش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حقوق کیفری
  • حقوق املاک
  • حقوق تجارت
  • حقوق خانواده
  • حقوق بینالملل

پرستاری

تحصیل در رشته پرستاری در خارج از کشور می تواند راهگشای تجربیات ارزشمندی برای علم پزشکی در آینده باشد. آموزش بین الملل دانشجویان را از صف متقاضیان کار جدانموده و این امکان را به آن ها می دهد تا کار در محیط های جدید و ناشناخته را تجربه و کلیه تجربیات لازم برای یک پرستار حرفه ای و پیروز را کسب نمایند.

تصویرسازی، انیمیشن و گرافیک

تحصیل در رشته تصویرسازی و انمیشن در خارج از کشور تجربه ارزشمندی از لحاظ کسب تجربیات فرهنگی و تکنیکی است. روش های مورد استفاده برای ساخت انیمیشن در کشورهای مختلف کاملا متفاوت است. در بعضی از کشورها از نرم افزارهای کامپیوتری استفاده می گردد و بعضی دیگر پیرو روش قدیمی طراحی روی کاغذ هستند. سبک تصویرسازی کتاب های کمیک ژاپنی با وجود سبک بزرگسال آن ها، علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد.

مدیریت

توانایی مدیریت به ویژه در صنعت بسیار حائز اهمیت است، و دانشجویان می توانند پیچیدگی های راهنمایی نیروی انسانی را به طرق مختلف در زندگی یاد بگیرند. در جهانی مدرن امروز، دو عامل اصلی هنر مدیریت شامل توانایی تشخیص تفاوت های افراد و به کارگیری هدفمند آن ها در کنار یکدیگر است. فراگیری روش های مدیریت در خارج زمینه را برای شکوفایی استعدادها و توانایی مدیریتی دانشجویان فراهم می نماید.

آرایشگری

در کلیه مراکز آموزشی زیبایی انگلستان، از عالی ترین تا معمولی ترین آن ها، همگی برای تمرین روش های بافت مو از مدل های رایج در روستاهای غنا استفاده می نمایند تا بدین ترتیب امکان گسترش دانش و مهارت فرد را در سطح بین المللی ارتقا دهند. برنامه های آموزشی رشته مطالعات آرایشگری در خارج از کشور شامل مو و آرایش و مانیکور و پدیکور می باشد.

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1276

به "بهترین رشته ها برای اپلای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رشته ها برای اپلای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید