بیش از 60 درصد انگلیسی ها برگزیت را منفی ارزیابی می نمایند

به گزارش مجله آی سیب، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که کمتر از یک سال از زمان اجرا شدن برگزیت و خروج انگلیس از این اتحادیه بیشتر شهفرایندان نظری منفی در این باره داشته و از فرایند برگزیت ناراضی هستند.

بیش از 60 درصد انگلیسی ها برگزیت را منفی ارزیابی می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، تا به حال مخالفان و موافقان برگزیت در انگلیس ایده های خود در این باره را تایید شده می دیدند، اما حالا نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که این شرایط تغییر نموده است.

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که حدود یک سال بعد از تکمیل شدن فرایند برگزیت بیش از 60 درصد شهفرایندان انگلیسی معتقدند که برگزیت یا بد و یا بدتر از حد انتظار پیش رفته است. این نتایج نظرسنجی روزنامه آبزرور درست کمتر از یک سال بعد از خروج انگلیس از این اتحادیه است.

این نظرسنجی که به وسیله موسسه تحقیقاتی اوپینیوم انجام گرفته نشان می دهد که 46 درصد شهفرایندان انگلیسی که در سال 2016 به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رای دادند نظر منفی درباره فرایند برگزیت دارند. 26 درصد از حامیان برگزیت هم گفته اند که اوضاع بدتر از حد انتظار پیش رفته و 16 درصد از این گروه هم گفته بودند انتظار داشتند فرایند برگزیت بد پیش برود و همین طور هم شد.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد از بین کسانی که به ماندن در اتحادیه اروپا رای داده بودند 86 درصد شهفرایندان اعتقاد داشتند که فرایند برگزیت بد و یا بدتر از آنچه انتظار داشته اند پیش رفته است.

در حالی که 59 درصد از کسانی که به ماندن در اتحادیه اروپا رای داده بودند گفتند، انتظار داشتند اوضاع برگزیت بد پیش برود و حالا هم همین طور شده است. تنها 17 درصد حامیان برگزیت گفته اند که انتظار داشتند اوضاع برگزیت خوب پیش برود و حالا هم فکر می نمایند که این گونه است.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که تنها 7 درصد مخالفان برگزیت فکر می نمایند برگزیت بهتر از حد انتظار آن ها پیش رفته و 26 درصد حامیان برگزیت هم گفته اند که برگزیت بدتر از حد انتظار آن ها پیش رفته است.

به این ترتیب نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که بین حامیان برگزیت در انگلیس اختلاف زیادی ایجاد شده است در حالی که مخالفان برگزیت هنوز هم تا حد زیادی با این مسئله موافقند که برگزیت فرایند بدی داشته است.

در همه پرسی برگزیت که در ژوئن سال 2016 برگزار گردید 52 درصد شهفرایندان انگلیسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای مثبت دادند. به این ترتیب انگلیس به عنوان اولین کشور بعد از بیش از 40 سال عضویت در اتحادیه اروپا این تشکل را ترک کرد. خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا در 31 ژانویه سال 2020 رخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1986

به "بیش از 60 درصد انگلیسی ها برگزیت را منفی ارزیابی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 60 درصد انگلیسی ها برگزیت را منفی ارزیابی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید