توضیحات مقدم درباره فضای فوتبالی پایتخت6، نقی سیاسی می گردد؟

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، سیروس مقدم کارگردان تلویزیون درباره پرداختن به ورزش فوتبال در سری جدید سریال سریال پایتخت که این روزها در حال تصویربرداری است، بیان نمود: در مازندران و به خصوص قائم شهر و این خطه که ما در آن کار می کنیم فوتبال ریشه ای قدیمی دارد.

توضیحات مقدم درباره فضای فوتبالی پایتخت6، نقی سیاسی می گردد؟

وی که روز گذشته ششم دی ماه بخش هایی از این سریال را در حاشیه ملاقات دو تیم نساجی و پرسپولیس ضبط کرد، در مصاحبه با برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی از شبکه ورزش، درباره انتخاب تیم نساجی هم بیان کرد: تیم نساجی سال هاست که شکل گرفته و در تمام فراز و نشیب ها خود را حفظ نموده است و الان هم می بینیم تیمی بسیار خوب و گربه سیاه تمام تیم هاست.

کارگردان پایتخت درباره استقبال مردم از این سریال نیز بیان کرد: باور کنید حسی که در من و تیمی که سریال را می سازد وجود دارد این است که فکر می کنیم جزیی از مردم هستیم. فکر می کنیم همین که با این سریال لبخندی روی لب مردم می آید باری از روی دوش آن ها برداشته شده است.

وی با اشاره به همذات پنداری مردم با این سریال اظهار کرد: مردم چون زندگی هایی معمولی را در این سریال می بینند احساس همدردی و همذات پنداری با کاراکترهای آن می نمایند و این سریال را دوست دارند.

مقدم در سرانجام درباره نقش نقی معمولی (با بازی محسن تنابنده) و اینکه با توجه به عکس هایی که از گریم او منتشر شده آیا قرار است او را در نقش یک سیاستمدار ببینیم هم با خنده گفت: جواب این سوال را دیگر نمی توانم بدهم؛ چون قصه باید پخش گردد و بعد معین گردد که این بار او چه نقشی دارد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 686

به "توضیحات مقدم درباره فضای فوتبالی پایتخت6، نقی سیاسی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مقدم درباره فضای فوتبالی پایتخت6، نقی سیاسی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید