تکمیل عملیات کارخانه سیمان اندیمشک شروع می گردد

به گزارش مجله آی سیب، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمینه ایجاد دو هزار و 500 فرصت شغلی توسط کارخانه سیمان اندیمشک گفت: عملیات تکمیل این کارخانه شروع می گردد و تا یک سال محصول فراوری می نماید.

تکمیل عملیات کارخانه سیمان اندیمشک شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک، اظهار کرد: مسائل حقوقی کارخانه سیمان اندیمشک برطرف و این کارخانه با بهره از نیروهای بومی از مراکز ارزآوری کشور می گردد.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان اندیمشک از سال 84 فرایند احداث آن شروع شده است، اضافه نمود: ظرف مدت زمان یک سال کارخانه سیمان اندیمشک تمام گردد و ظرفیت خود محصول سیمان را فراوری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم به کارگیری نیروهای بومی در کارخانه سیمان اندیمشک تأکید کرد و گفت: در این کارخانه حوزه ساختمانی واداری آماده شده است و همه تجهیزات آن خریداری شده و در کارخانه مستقر هستند.

وی با اشاره به ایجاد 700 فرصت شغلی مستقیم در کارخانه سیمان اندیمشک، مطرح کرد: کارخانه سیمان اندیمشک زمینه اشتغال یک هزار و 500 فرصت شغلی غیرمستقیم را ایجاد می نماید.

قالیباف، کارخانه سیمان اندیمشک را یک بنگاه ارزآوری در کشور معرفی و توضیح داد: دو هزار و 500 فرصت شغلی مستقیم و… پس از فراوری محصول کارخانه سیمان اندیمشک ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1207

به "تکمیل عملیات کارخانه سیمان اندیمشک شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل عملیات کارخانه سیمان اندیمشک شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید