ثبت نام یاری هزینه تحصیلی نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه شریف شروع شد ، مهلت تا خاتمه فروردین ماه

به گزارش مجله آی سیب، بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف مهلت ثبت نام یاری هزینه تحصیلی برای نیمسال دوم تحصیلی شروع شده و تا سرانجام فروردین ادامه دارد.

ثبت نام یاری هزینه تحصیلی نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه شریف شروع شد ، مهلت تا خاتمه فروردین ماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه شریف به دانشجویان متقاضی یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید. بر این اساس دانشجویان متقاضی می توانند برای نیم سال دوم سال تحصیلی جاری تا خاتمه فروردین ماه نسبت به تکمیل فرم درخواست الکترونیکی اقدام کرده و کلیه مدارک و مستندات مربوطه را به صورت الکترونیکی به وسیله آدرس stu.sharif.ir ارسال کنند.

دانشگاه صنعتی شریف در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی و به منظور اعتلای فعالیت های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری در جمهوری اسلامی ایران، طرح حمایت از دانشجویان متقاضی در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب تر برای آن ها با حمایت خیرین بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف اجرا می شود.

با توجه به اینکه برخی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف علیرغم داشتن ظرفیت علمی خوب، به علت مسائل مالی احتیاج به حمایت دارند، لذا با یاری خیرین و همیاران دانشگاه، این طرح با هدف حمایت از دانشجویان متقاضی، طراحی و اجرا می شود.

در قالب این طرح مبلغ 3 میلیون ریال به صورت ماهیانه به متقاضیان واجد شرایط به مدت 5 ماه در هر نیمسال تحصیلی پرداخت می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2057

به "ثبت نام یاری هزینه تحصیلی نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه شریف شروع شد ، مهلت تا خاتمه فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام یاری هزینه تحصیلی نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه شریف شروع شد ، مهلت تا خاتمه فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید