جدیدترین گوشی های اقتصادی نوکیا

به گزارش مجله آی سیب، کارشناسان دنیای فناوری تا به امروز چندین بار چند گوشی از شرکت نوکیا در پایگاه های مختلف داده رصد کردند که به باور آن ها مربوط به دو گوشی تازه اقتصادی و ارزان قیمت این شرکت یعنی Moto G51 5G و Moto G71 5G است. این رصد چندین باره در پایگاه های داده مختلف و کسب گواهینامه ها نشان می دهد که ما به تاریخ عرضه این گوشی ها بسیار نزدیک هستیم.

جدیدترین گوشی های اقتصادی نوکیا

به گزارش خبرنگاران، اطلاعات قبلی ما نشان می دهد که موتورولا در حال کار بر روی دو گوشی تازه سری G یعنی Moto G51 و Moto G71 است. پیش از این، ما گوشی G51 را در سایت صدور گواهینامه 3C چین و پلتفرم بنچمارک Geekbench مشاهده کرده بودیم اما اکنون این گوشی توانسته تاییدیه NBTC چین را نیز دریافت کند. این گواهینامه ها نشان می دهد که G51 ممکن است به زودی در بازارهای مختلف عرضه شود.

گواهی NBTC نشان می دهد که گوشی موتورولا با شماره مدل XT2171-2 به عنوان Moto G51 5G در تایلند عرضه خواهد شد اما این لیست هیچ اطلاعاتی در خصوص معینات گوشی فاش نکرد. درز اخیر از طریق Technik News نشان داد که Moto G51 از صفحه نمایشی برخوردار است که وضوح +Full HD را عرضه می کند. البته هنوز معین نیست که این صفحه نمایش آیا از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی می کند یا خیر اما در خصوص معینات دیگر، حداقل ما می دانیم که این گوشی برای عکاسی، از دوربین جلو 13 مگاپیکسلی بهر می برد و پنل پشتی آن نیز دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، لیست Geekbench این گوشی نشان می دهد که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 750G پشتیبانی می کند. همچنین نشان می دهد که این تراشه با 4 گیگابایت رم و اندروید 11 جفت می شود. لیست 3C این تلفن همراه نیز نشان می دهد که Moto G51 ممکن است تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی کند. موتورولا هنوز وجود گوشی هوشمند Moto G51 5G را تایید نکرده است اما از آنجایی که این دستگاه چندین گواهینامه را دریافت کرده است، به نظر می رسد که این تلفن همراه ممکن است در اوایل این ماه (نوامبر) رسما معرفی شود.

در سوی دیگر، شایعات درباره گوشی هوشمند Moto G71 به گونه ای شگفت انگیز هنوز بسیار اندک است و اطلاعات ما درباره این گوشی آینده نوکیا تنها در این حد است که بدانیم این گوشی از Moto G51 بالاتر خواهد بود. به گزارش خبرنگاران، گواهی FCC این دستگاه نشان می دهد که این دستگاه ویژگی هایی مانند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 33 واتی، NFC و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. این گوشی البته هنوز در دیگر پایگاه های داده دیده نشده و برای همین به نظر نمی رسد که همزمان با گوشی Moto G51 5G عرضه شود مگر اینکه هنوز معینات آن از طریق افشاگران رصد نشده باشد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1896

به "جدیدترین گوشی های اقتصادی نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی های اقتصادی نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید