حاجی میرزایی: مردم ایران در مقابل استکبار می ایستند

به گزارش مجله آی سیب، وزیر آموزش و پرورش گفت: 13 آبان نماد همبستگی ملت ایران است، آنها در برابر آمریکا یکپارچه، متحد و همدل هستند.

حاجی میرزایی: مردم ایران در مقابل استکبار می ایستند

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در مراسم نواختن زنگ ملی استکبارستیزی با اشاره به سه حادثه بزرگ تاریخی اتفاق افتاده در 13 آبان ماه گفت: نخست سالگرد تبعید امام در آبان سال 1343 است. دومین واقعه در سال 57 رخ داد و دانش آموزان دست به تظاهرات علیه رژیم زدند و جمع کثیری به شهادت رسیدند و سوم در سال 58 نیز تسخیر لانه جاسوسی رخ داد.

وی اضافه نمود: در 13 آبان ماه سال گذشته نیز شدیدترین تحریمها علیه ایران توسط آمریکا اعمال شد و آن طور که خودشان می گویند هدف آنها تحمیل بیشترین فشار و درد به جامعه و نابود کردن اقتصاد ماست.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درگیر جنگ نظامی نیستیم اما این جنگ به شدت سنگین تر است و آثار تلخی دارد گفت: ملت ایران با مقاومت و اهتمام مسئولان این روزهای سخت را پشت سرگذاشته و می تواند بگوید این راهبرد و استراتژی حداکثر فشار به ملت ایران از سوی امریکا باخته و ناموفق است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه چهار رویداد اتفاق افتاده در آبان 43، آبان 57، آبان 58 و آبان 97 یک حلقه مشترک دارد که مهمترین آن دشمنی آمریکا با ملت ایران است اضافه نمود: وجه مشترک دیگر، ظهور فرهنگ استکبارستیزی و نفی سلطه گری در جامعه ایران است. مردم ایران نشان دادند زیربار زور و سلطه نمی روند و در مقابل استکبار می ایستند.

وی با اشاره به نقش امام و رهبری در راهبری جریان مقدس و خط استکبارستیزی گفت: در هر سه واقعه تاریخی آمریکا باخت و در تحریم های اخیر نیز ناکام است. آثار مقاومت مردم مشخص است و امروز سرافرازیم که زیربار ظلم و ستم نرفته ایم. 13 آبان نماد همبستگی ملت ایران است، آنها در برابر آمریکا یکپارچه، متحد و همدل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 548

به "حاجی میرزایی: مردم ایران در مقابل استکبار می ایستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: مردم ایران در مقابل استکبار می ایستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید