حمل 31 هزار لیتر الکل از ارمنستان به خراسان شمالی

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/خراسان شمالی مسئول پیگیری تامین و توزیع اقلام بهداشتی در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در خراسان شمالی از حمل 31 هزار لیتر الکل از کشور ارمنستان به این استان اطلاع داد.

حمل 31 هزار لیتر الکل از ارمنستان به خراسان شمالی

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

محمدرضا پیروز در جلسه ستاد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که 17 فروردین ماه در محل استانداری برگزار گردید، گفت: بارگیری از امروز شروع و الکل به منظور برطرف احتیاج استان وارد خواهد شد.

به گفته وی تا به امروز 30 هزار لیتر الکل در اختیار صنایع استان برای تبدیل به محصول نهایی قرار گرفته است.

پیروز با اشاره به اینکه تا به امروز 680 هزار عدد ماسک در استان توزیع شده است، اضافه نمود: کارخانه فراوری ماسک در بیدک راه اندازی شد و یک واحد فراوریی دیگر که ظرفیت فراوری آن در سه شیفت کاری 180 هزار ماسک است نیز دوره فراوری آزمایشی خود را انجام داده است.

وی از توزیع 350 هزار جفت دستکش در استان نیز اطلاع داد و بیان نمود: مجوز دریافت و توزیع 800 هزار جفت دستکش نیز از سازمان غذا و دارو نیز گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: قرار بر این است تا خط فراوری ماسک در یکی از واحدهای فراوریی بجنورد راه اندازی گردد که نصاب ها از کشور ترکیه برای نصب دستگاه ها وارد استان شده اند.

وی از تغییر خط فراوری یکی از واحدهای فراوریی برای فراوری الکل با ظرفیت 200 لیتر در روز اطلاع داد و گفت: همچنین طبق اعلام فرماندار راز و جرگلان قرار بر این است تا در این شهرستان نیز به زودی مجموعه ای برای فراوری 1000 لیتر الکل راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 860

به "حمل 31 هزار لیتر الکل از ارمنستان به خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل 31 هزار لیتر الکل از ارمنستان به خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید