خبرنگاران انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) تهران 4 مصدوم داشت

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- انفجار گاز منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) منجر به مصدومیت پدر به همراه سه فرزندش شد.

خبرنگاران انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) تهران 4 مصدوم داشت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 12:50 امروز حادثه انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) خیابان طالقانی به سامانه 125 اعلام و بی درنگ ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه نمود: یک منزل مسکونی یک طبقه 60 متری قدیمی به دلیل نشت گاز از آبگرمکن دچار انفجار نسبتا شدید شد که منجر به شکسته شدن شیشه ها و تخریب وسایل این منزل مسکونی شد.

وی ادامه داد: این حادثه منجر به تخریب این منزل و آتش سوزی نشد اما پدر خانواده که مردی 45 ساله بود به همراه سه کودک دختر 2 و 10 ساله و همچنین پسر 2 ساله دچار سوختگی نسبتا شدید شدند.

ملکی اعلام نمود: این مصدومان توسط انجام اقدامات اولیه درمانی روانه مراکز درمانی شدند و علت این حادثه در دست آنالیز کارشناسان آتش نشان قرار گرفته است.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان در بزرگراه شهید مدرس در ساعات بامداد امروز نیز اطلاع داد و گفت: در این حادثه 2 نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه نیز گفت: این بونکر حامل بتن که حدود 23 تن سیمان حمل می نموده از راستا غرب به شرق اتوبان همت در حال تردد بوده که به وسیله رمپ وارد اتوبان مدرس شمال می گردد.

به گفته وی، این خودرو پس از ورود به رمپ واژگون شده و راستا را مسدود نموده بود که در این حادثه 2 مرد جوان که داخل خودرو حضور داشتند دچار مصدومیت جزیی شده بودند و به مرکز درمانی منتقل شدند.

تخریب سه خودرو در محله حسن آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از ریزش بخشی از نمای یک ساختمان و تخریب سه دستگاه خودرو اطلاع داد.

وی گفت: ساعت 22:38 دقیقه یک مورد ریزش دیوار نمای یک ساختمان به سامانه 125 اعلام و بی درنگ ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه واقع در محله حسن آباد زرگنده، خیابان حیدری، اعزام شدند.

ملکی اعلام نمود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که قسمت تاج یا همان جانپناه پشت بام یک ساختمان سه طبقه مسکونی که در یک کوچه حدودا چهارمتری واقع شده بود، تخریب شده است.

وی یادآور شد: سه دستگاه پژو آر دی، پراید و پرشیا در این حادثه دچار خسارت شدند.

به گفته ملکی، فقط ساختمان های خیلی قدیمی و فرسوده در خطر ریزش قرار ندارند و مواردی بوده که سنگ نمای ساختمان بدون اتفاق خاصی تخریب گردد و این نشان می دهد در زمان ساخت یا بازسازی نظارت دقیقی بر آن وجود نداشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1625

به "خبرنگاران انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) تهران 4 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) تهران 4 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید