خط و نشان ترامپ برای بولتون

به گزارش مجله آی سیب، ترامپ این مساله را مطرح نموده که آیا می گردد بولتون را بابت افشای اسرار محرمانه دولتی در کتابی که به زودی توزیع می گردد، مورد بازخواست قرار داد و به زندان انداخت.

خط و نشان ترامپ برای بولتون

به نوشته روزنامه دیلی میل، گفته می گردد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر این کتاب را بسیار نامناسب توصیف نموده بود، از مشاورانش پرسیده که آیا می گردد جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را بابت افشای اسرار محرمانه به زندان انداخت؟

این درخواست از سوی ترامپ در حالی مطرح شده که دادستان ها در حال آنالیز این مساله هستند که می توان جرم کیفری علیه بولتون بابت افشای اطلاعات محرمانه در کتابش وارد دانست یا خیر.

اگرچه بسیار بعید است که حبس در انتظار بولتون باشد، اما ترامپ از انتقاد و محکوم کردن معاون سابقش دست برنمی دارد و او را مردی نفرت انگیز خوانده که با مسائل کیفری روبرو خواهد شد.

ترامپ اخیرا گفته بود: هر گفتگویی با من به عنوان رئیس جمهوری، بسیار محرمانه است. اگر بولتون کتابی نوشته و اگر این کتاب منتشر گردد، او قانون را نقض نموده و من فکر می کنم که بولتون با مسائل کیفری روبرو می گردد.

ترامپ حتی سعی کرد تا با شکایت از بولتون، جلوی انتشار این کتاب را بگیرد اما قاضی منطقه ای واشنگتن دی.سی این درخواست را رد کرد و ترامپ در واکنش به این اقدام در توئیتی گفت که بولتون بهای گزافی را می پردازد و مشاور امنیت ملی سابق خود را یک مرد نفرت انگیز خواند که قوانین را نقض نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1088

به "خط و نشان ترامپ برای بولتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان ترامپ برای بولتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید