دکوراسیون متفاوت منزل با نردبان تزیینی

به گزارش مجله آی سیب، برای این که بتوانید منزل خود را به بهترین شکل بچینید، دانستن اصول و استانداردهای دکوراسیون و طراحی کافی نیست؛ بلکه باید خلاقیت و جسارت را چاشنی چیدمان منزل خود کنید. در این مطلب با نردبان تزیینی و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

دکوراسیون متفاوت منزل با نردبان تزیینی

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلای قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یکی از مهم ترین عوامل در رسیدن به یک دکوراسیون جذاب و زیبا، داشتن خلاقیت است. طراحان حرفه ای نیز همواره در کنار رعایت اصول و استانداردهای طراحی، خلاقیت خود را به کار می گیرند تا بتوانند اثری متفاوت خلق نمایند. در این مطلب خبرنگاران می خواهیم وسیله ای بسیار ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که به یاری آن می توانید جلوه های جذابی را در خانه خود به وجود آورید. نردبان تزیینی به راحتی می تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در دکوراسیون خانه عمل نموده و تنوع زیادی را در تزیین برای شما به همراه بیاورد.

نگهدارنده وسایل آشپزخانه

این ایده بیش تر مناسب آشپزخانه های کوچک است که فضای کافی برای ذخیره سازی و جا دادن وسایل ندارند. به یاری نردبان می توانید یک فضای ذخیره سازی داشته باشید، نردبان را به دیوار تکیه دهید و وسایل مورد احتیاج و پرکاربرد مانند قابلمه ها، ماهی تابه ها، سبدها و خیلی از ظروف دیگر را از آن آویزان و به راحتی از آن ها بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون آشپزخانه، عناصر مهم در چیدمان آشپزخانه را مطالعه کنید.

قرار دادن مجله و روزنامه روی نردبان

این روش همزمان دو ایده عالی را پوشش می دهد. با قرار دادن نردبان در کنار یک مبل تک نفره و گذاشتن مجله ها بر روی آن، علاوه بر به دست آوردن فضایی مناسب برای مجله ها و روزنامه ها، یک فضای مطالعه دنج نیز به وجود می آید. همچنین می توانید یک چراغ بر روی نردبان قرار دهید و همه شرایط را برای یک مطالعه راحت فراهم کنید.

محل نگهداری گیاهان

همواره روش های زیادی برای چیدمان گیاهان و گلدان ها در خانه وجود دارد؛ به طور مثال می توانید از نردبان تزیینی برای نگهداری گیاهان خانه خود بهره ببرید. در این روش شما باید از گلدان های قابل آویزان کردن استفاده نموده و آن ها را از طبقات مختلف نردبان آویزان کنید. این کار به راحتی با قلاب هایی مخصوص انجام می گردد و فقط کافی است گلدان شما این قابلیت را داشته باشد. اگر پنجره و نور کافی در خانه شما وجود ندارد، به راحتی می توانید با نصب یک لامپ بر روی نردبان، نور لازم برای گیاهان را نیز تامین کنید.

استفاده از ریسه و روشنایی

نردبان تزیینی در گوشه ای از اتاق قرار گرفته و از طریق ریسه های نوری، فضایی خاص و جذاب را به وجود می آورد. این ایده می تواند بیش تر برای فضای اتاق خواب و نشیمن مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما باز هم هیچ محدودیتی برای به کار بردن آن در دیگر فضاهای خانه وجود ندارد.

تزیین فضای کنار شومینه

استفاده از یک نردبان در کنار شومینه یا بخاری و آویزان کردن پتوهای گرم و نرم یک ایده سنتی است که امروزه در خانه های مدرن و معاصر دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. شما با این کار علاوه بر ایجاد یک دکوراسیون خاص و متفاوت، می توانید به واسطه پتوها و پارچه ها، نقش و رنگ را وارد فضای خود کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 754

به "دکوراسیون متفاوت منزل با نردبان تزیینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون متفاوت منزل با نردبان تزیینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید