راهنمای خرید بهترین کمد لباس متنوع

به گزارش مجله آی سیب، کمد لباس جزو وسایلی در خانه است که بسیار کاربردی است و نباید فقط ظاهر متناسب برای خرید آن در نظر گرفته شود بلکه باید ببینید برای کاربردی که شما برای آن در نظر دارید کدام کمد مناسب تر است.

راهنمای خرید بهترین کمد لباس متنوع

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آف دکور، کمد هایی که امروزه در بازار وجود دارد در سبک ها و انواع مختلفی هستند که جنس های متفاوتی مثل چوب، ام دی اف، فلز و پلاستیک دارند و تنوع طرح ها و ساختار آنها بسیار زیاد است تا جوابگوی نیاز و سلیقه مشتری در بازار باشد.

اما این تنوع ممکن است کار را برای شما کمی سخت تر کند زیرا شما برای خرید کمد و جالباسی که متناسب با هدف شما باشد دچار سردرگمی خواهید شد؛ اما نباید برای خرید عجولانه عمل کنید و بهتر است قبل از آن تمام مواردی که به شما گوشزد می کنیم را رعایت کنید تا بتوانید با آگاهی بیشتری خرید کمد لباس را انجام دهید. به همین دلیل تصمیم داریم تا در ادامه نکاتی که باید برای خرید کمد لباس به آن دقت کنید را بیان کنیم.

راهنمای کاربردی خرید کمد لباس

اولین چیزی که برای خرید کمد در نظر قرار می گیرد این است که یک جای مناسب برای کمد در نظر بگیرید که کاملا در آن جای بگیرد و بزرگتر یا کوچکتر از حدی که شما برای آن در نظر گرفته اید نباشد؛ زیرا این عدم تناسب فضا با وسیله باعث می شود که وسیله آن طور که باید دلنشین شما نباشد و فضای خانه را نه تنها زیبا نکند بلکه مثل یک وسیله اضافی فقط فضا اشغال کند.

پس حتما قبل از اینکه کمد لباس را خریداری کنید مشخص کنید که قرار است در کجای خانه شما قرار بگیرد و اندازه گیری های خود را خیلی دقیق انجام دهید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کمد لباس به آن دقت کنید جنس و کیفیت کمد خریداری شده است و مهمترین فاکتور برای خرید باید همین جنس باشد. به طور مثال اگر تصمیم دارید یک کمد چوبی خریداری کنید باید از کیفیت چوبی که برای ساخت آن به کار می رود مطمئن باشید و سعی کنید از مرغوب ترین کالاهای ممکن خرید خود را انجام دهید.

کمد های مختلف زیادی با توجه به نظر ها و نیاز مشتری در بازار موجود است که شما می توانید نمونه مورد نظر خود را سفارش بدهید تا برای شما بسازند یا به صورت مستقیم آن را از مغازه ها و فروشگاه ها خریداری کنید. برای خرید کمد به همه نکات لازم توجه کنید زیرا انتخاب کمدهایی که کنده کاری شده هستند در خانه هایی که سبک مدرن دارند جذابیتی نخواهد داشت و حتماً باید سبک کمد با سبک کلی خانه مطابقت داشته باشد.

نکته دیگری که هنگام خرید کمدهای لباس باید به آن دقت شود جنس و کیفیت قسمت های داخلی کمد لباس است و باید محصولا شما کیفیت خوبی داشته باشند تا شما بتوانید به راحتی با آن ها کار کنید و دوام خوبی داشته باشند.

همچنین به دستگیره های کمدی که خریداری می کنید دقت کنید زیرا هم ظاهر این دستگیره ها اهمیت دارد و هم استحکام و نحوه نصب آن ها حائز اهمیت است. باید تمام مواردی که به آن اشاره شد استاندارد باشد.

اگر کمد لباسی که برای خانه خود خریداری می کنید از جنس ام دی اف باشد باید دارای یک سری نکاتی باشند که این خصوصیات کیفیت ام دی اف را تایید می کنند. از جمله این خصوصیات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مقاومت بالا در برابر رطوبت

· داشتن سطح یکدست و صاف

· فشردگی بالا

· مقاومت در برابر آب برای آن هایی که لبه چسبان دارند.

· مقاومت در برابر انواع حشره ها و قارچ ها و خط و خش

بهتر است رنگی که روی کمد لباس قرار می گیرد هم رنگ مرغوبی باشد تا بعد از مدتی دچار خوردگی نشود و مشکل پیدا نکند و در نظر داشته باشید که اگر کمدی برای لباس ها خریداری می شود در سایر موارد مختلف با توجه به هدف شما و اندازه وسیله ای که قرار است داخل آن قرار گرفته شود خریداری شود.

به رنگ بندی کمد ها برای قسمت های مختلف خانه نیز توجه کنید زیرا اگر کمدی رنگی خریداری کنید باید حتما رنگ آن متناسب با فضای خانه شما باشد. برای خرید کمد لباس و جالباسی میزان هزینه و بودجه ای که در اختیار دارید را هم مد نظر قرار بگیرید تا با توجه به آن انتخاب های خود را محدود کنید و سریعتر خریدتان را انجام دهید.

لیست قیمت کمد لباس

قیمت کمد لباس و جالباسی با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود و ابعاد و جنس آن ها متفاوت است.

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور (offdecor.com) برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت کارخانه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 369

به "راهنمای خرید بهترین کمد لباس متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین کمد لباس متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید