روزبهانی: پیشنهادهای زیادی داشتم اما کجا بروم بهتر از ایران؟، انگیزه ام برای حضور در المپیک بیشتر شده است

به گزارش مجله آی سیب، ملی پوش بوکس ایران گفت: انگیزه ام نسبت به گذشته برای حضور در المپیک نه تنها کمتر نشده بلکه افزایش یافته است.

روزبهانی: پیشنهادهای زیادی داشتم اما کجا بروم بهتر از ایران؟، انگیزه ام برای حضور در المپیک بیشتر شده است

احسان روزبهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکردش در تورنمنت بین المللی بوکس ترکیه گفت: همه چیز در این مسابقات خیلی خوب و عالی پیش رفت. قبل از حضور در این مسابقات 86 کیلوگرم بودم و با صحبت با استکی اعلام کردم که برای مبارزه آماده هستم و به همین خاطر در وزن 91 کیلوگرم مبارزه کردم.

وی عنوان نمود: خدا را شکر در این مسابقات عملکرد خوبی داشتم و پیروز به ناک اوت کردن دو بوکسور خوب شدم. حریف کوبایی که زیر پرچم آذربایجان بازی می کرد، بوکسور فوق العاده خوبی بود و قبل از ملاقات با من بوکسور قدرتمند مراکشی را شکست داده بود، اما خدا را شکر در راند دوم او را ناک اوت کردم. با تداوم این فرایند برای مسابقات گزینشی المپیک به فرایند خوب گذشته بازخواهم گشت.

بوکسور ملی پوش کشورمان در مورد تغییر محل برگزاری مسابقات بوکس گزینشی المپیک از چین به اردن به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: این اتفاق خوبی است و از طرفی ما نیز یک ماه دیگر زمان داریم تا خود را برای این مسابقات آماده کنیم. نزدیکی اردن به کشور ما یاری خواهد نمود از لحاظ بُعد مسافت اذیت نشویم و خیلی راحت تر در این رقابت ها حضور داشته باشیم.

روزبهانی در مورد شانس خود برای کسب سهمیه المپیک و تجربه سومین دوره رقابت های المپیک گفت: نه تنها من بلکه همه بچه ها کوشش خود را برای کسب سهمیه انجام می دهند و من هم امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم و پیروز به حضور در سومین المپیکم شوم. انگیزه ام نسبت به گذشته برای حضور در المپیک نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.

وی در مورد پیش بینی اش برای کسب سهمیه های المپیک گفت: علیرضا استکی صحبت از کسب 8 سهمیه المپیک نموده، اما واقعا کار سخت است. امیدوارم در این شرایط سخت پیروز به کسب دو سهمیه المپیک شویم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2014 در مورد اینکه در دوران حضورش در تیم ملی پیشنهادی برای مهاجرت نداشته است، گفت: همواره پیشنهاد بوده و اتفاقا پیشنهادات خوبی نیز داشتم، اما هیچ وقت به دلیل علاقه به کشورم نرفتم. از طرفی وابستگی شدیدی به مادرم دارم و در این شرایط کجا بروم بهتر از ایران؟

روزبهانی در مورد مبارزه و کسب مدال زیر پرچم کشورهای دیگر گفت: چون تجربه این کار را نداشتم نمی توانم در این خصوص صحبت کنم، اما حتما حمایت اقتصادی خوبی از بعضی ورزشکاران شده که حاضر به مبارزه زیر پرچم کشورهای دیگر شدند. امیدوارم مسئولان ورزش قدر ورزشکاران کشورمان را بدانند تا آنها مجبور به چنین تصمیماتی نشوند. تعهد ورزشکاران کشورمان به مردم و کشورمان باعث شده آنها از خیلی چیزها بگذرند و سختی ها را تحمل نمایند تا دل مردم شاد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 752

به "روزبهانی: پیشنهادهای زیادی داشتم اما کجا بروم بهتر از ایران؟، انگیزه ام برای حضور در المپیک بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبهانی: پیشنهادهای زیادی داشتم اما کجا بروم بهتر از ایران؟، انگیزه ام برای حضور در المپیک بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید