رینبو سیکس برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه می شود

به گزارش مجله آی سیب، در رویدادی که آخر هفته از سوی یوبی سافت برگزار شد، شاهد رونمایی از نسخه های نسل بعد بازی Rainbow Six Siege بودیم. طبق خبری که یوبی سافت منتشر کرده، این بازی در سال جاری میلادی روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر خواهد شد.

رینبو سیکس برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه می شود

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

نسخه نسل بعد رینبو سیکس، از نظر قیمت تفاوتی با نسخه فعلی ندارد. دارندگان نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی همچنین نسخه نسل بعد را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. حساب های کاربری افراد روی کنسول های فعلی هم به نسخه نسل بعد منتقل می شود و بازی کننده ها محتوایی که دریافت کرده یا خریداری کرده اند را از دست نخواهند داد. مطمئنا نیازی به اشاره به این موضوع نیست که از نسخه پلی استیشن 4 فقط به نسخه پلی استیشن 5 می توان کوچ کرد و به همین منوال هم برای ایکس باکس.

یوبی سافت اضافه کرده است که Rainbow Six Siege روی کنسول های نسل بعد، با وضوح تصویر 4K و سرعت 120 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد.

رینبو سیکس حتی روی ضعیف ترین سیستم ها هم به بهترین شکل ممکن اجرا می شود و پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به راحتی می توانند نه بازی را با سرعت 120 فریم، بلکه حتی با کیفیتی بالاتر از نسخه نسل فعلی اجرا کنند. نمی دانیم آیا یوبی سافت کیفیت گرافیکی بازی را هم روی دو کنسول قدرتمند سونی و مایکروسافت، بالاتر خواهد برد یا فقط به اجرای بازی با سرعت 120 فریم اکتفا خواهد کرد.

در کنار اعلام این خبر، یوبی سافت گفت که فصل جدید رینبو سیکس یعنی Operation Shadow Legacy رسما آغاز شده است. در فصل جدید رینبو سیکس، سم فیشر به عنوان یک اپراتور جدید به بازی اضافه شده است. یکی دو سلاح جدید، بازگشت یکی از نقشه های قدیمی با ظاهری تازه و تغییر کامل دوربین سلاح ها هم بخشی از فصل جدید رینبو سیکس است.

کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 5 و دو کنسول ایکس باکس سری، آبان ماه امسال وارد بازار خواهند شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1223

به "رینبو سیکس برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رینبو سیکس برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید