بازی کارتی سایبرپانک 2077 معرفی گردید

به گزارش مجله آی سیب، سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077)، یکی از مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس، پلی استیشن، و کامپیوترهای شخصی است، که مدتهاست خیل عظیمی از هواداران را هیجان زده نگه داشته است. حالا، دلیل دیگری هم برای هیجان زده بودن بوجود آمده است. استودیو سی دی پراجکت (CD Projekt Red) به همراه شرکت نشر بازی های رومیزی سیمون (Cmon) از بازی کارتی جدیدی بر مبنای دنیا سایبرپانک 2077 رونمایی کردند.

بازی کارتی سایبرپانک 2077 معرفی گردید

این بازی که سایبرپانک 2077: افترلایف (Cyberpunk 2077: Afterlife) نام دارد، یک بازی کارتی جدید است که قرار است در سال 2020 منتشر شود. در سایت رسمی، بازی چنین توصیف شده است:

بازی، بازی نمایندگان را در کوچه های تاریک نایت سیتی رها می نماید، جاییکه گروه های گانگستری خشن و بیرحم با شرکت های عظیم بر سر پول، قدرت، و کنترل، درجنگی بی انتها قرار دارند. در سایبرپانک 2077: افترلایف، بازی نمایندگان در نقش تعمیرکار، هکر، و مغزهای متفکر نایت سیتی، سایبرپانکها را به خدمت می گیرند، تجهیز می نمایند، و به ماموریتهای مختلف می فرستند. در نایت سیتی هیچ چیز مجانی نیست. بازی نمایندگان باید بین آنچه می خواهند، و آنچه عملا می توانند بدست آورند، تعادل برقرار نمایند. آنها با استفاده از یک مکانیک خلاقانه کارت کشی و داشبوردی خاص، باید تصمیم بگیرند که چه کارتی را بخرند، کدام را رد نمایند، و چه کارتی را برای سرمایه گذاری روی کارتهای جدید، بفروشند. هر ماموریت پیروز، اعتبار خیابانی بازی نمایندگان را بالا می برد، و در عین حال بازماندگان ماموریتها را به کهنه کارانی بدل می نماید که می توانند دانش و تجربه خود را به تازه واردان منتقل نمایند. در این دنیا نئونی، تنها واحد پولی که واقعا به حساب می آید، اعتبار خیابانی است.

اگرچه، این اولین همکاری بین سی دی پراجکت و انتشارات سیمون است، مطابق اخبار برنامه هایی دنباله دار در جریان است. البته که تعیین نیست این برنامه های دنباله دار، اشاره به بازیهای کارتی بیشتری برگرفته از دنیا سایبرپانک دارد، یا سری ویچر، و یا به کل چیزی دیگر.

علاوه بر اینها، و طبق خبرها، سایبرپانک رد (Cyberpunk Red)، یک بازی کارتی دیگر که به وقایع قبل از 2077 بازمی شود، در آینده ای دورتر به بازار خواهد آمد.

بازی ویدیویی سایبرپانک 2077، در شانزدهم آوریل سال 2020 بطور دنیای عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 256

به "بازی کارتی سایبرپانک 2077 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کارتی سایبرپانک 2077 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید