تور عمان: سانحه برای پرواز مشهد، مسقط و سرگردانی مسافران

به گزارش مجله آی سیب، هواپیمایی قشم در اطلاعیه ای از مسافران پرواز 2118 مشهد - مسقط که پس از سه ساعت سرگردانی در آسمان مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند، عذرخواهی کرد.

تور عمان: سانحه برای پرواز مشهد، مسقط و سرگردانی مسافران

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش ایرنا، هواپیمایی قشم در اطلاعیه ای که ذیل عنوان توضیحات شرکت هواپیمایی قشم در مورد فرود اضطراری پرواز مشهد به مقصد منتشر نموده از مسافران این پرواز عذرخواهی نموده است.

سازمان هواپیمایی کشوری روز چهارشنبه به نقل از میراکبر رضوی سخنگوی این سازمان درباره جزییات این پرواز اعلام نمود: ساعت یک بامداد صبح امروز به وقت محلی هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی قشم با شماره پرواز 2118 از مبدا مشهد مقدس به مقصد مسقط با 70 مسافر و 11 خدمه پروازی هنگام تیک آف دچار ترکیدگی لاستیک یکی از چرخ های اصلی شد و خلبان ضمن اعلام به برج کنترل فرودگاه مشهد، درخواست آمادگی نیروهای زمینی برای مواجهه با این حادثه را کرد.

به لحاظ حفظ ایمنی خلبان تصمیم به مصرف سوخت در پرواز نموده و پس از تخلیه سوخت که حدود سه ساعت طول می کشد، هواپیما در فرودگاه مشهد مقدس در سلامت کامل به زمین نشست و همه سرنشینان بدون مشکل از هواپیما تخلیه شده و به بخش ویژه ترمینال انتقال داده شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2093

به "تور عمان: سانحه برای پرواز مشهد، مسقط و سرگردانی مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان: سانحه برای پرواز مشهد، مسقط و سرگردانی مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید