هدف گذاری عمان برای جذب گردشگران ایرانی

به گزارش مجله آی سیب، وزارت گردشگری عمان میخواهد به منظور افزایش جذب گردشگر، اقدام به جذب گردشگران خارجی از کشورهای ایران، روسیه، چین و هند نماید.

هدف گذاری عمان برای جذب گردشگران ایرانی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مسقط دیلی، وزارت گردشگری عمان میخواهد به منظور افزایش جذب گردشگر، اقدام به جذب گردشگران خارجی از کشورهای ایران، روسیه، چین و هند نماید.

حیثم القسانی، مدیر کل رویدادها و اطلاع رسانی گردشگری وزارت گردشگری عمان در این باره گفت: ما کشورهایی نظیر ایران، چین و روسیه را برای جذب گردشگر بیشتر هدف گذاری نموده ایم. ما قبلا دفتری را در روسیه افتتاح نموده ایم. این نشان دهنده میزان جدیت این وزارتخانه برای حضور در بازار روسیه است.

این مقام عمانی اضافه کرد: ما همچنین در حال برنامه ریزی برای برگزاری کارگاهی در روز 20 سپتامبر در روسیه هستیم.

ایران نیز به جهت نزدیکی و دسترسی برای ما بازاری مهم است. گردشگران از کشورهای ایران، چین و روسیه بدون احتیاج به یک حامی داخلی وارد عمان می شوند. این یک حرکت مهم است.

وی اضافه کرد: این سه کشور از آن جهت مهم هستند که ما پس از براوردهای صورت گرفته دریافتیم که در کل آسیا فقط یک دفتر داریم و آن دفتر در هند قرار گرفته است... ما قبلا روی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و بازار اروپا تمرکز داشتیم. اکنون می خواهیم روی نقاط دیگر هم تمرکز کنیم.

121

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 512

به "هدف گذاری عمان برای جذب گردشگران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف گذاری عمان برای جذب گردشگران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید