سرمربی پی اس جی: امباپه گلزن بزرگی است اما نه شبیه مسی

به گزارش مجله آی سیب، تهران - خبرنگاران - توماس توخل سرمربی تیم پاری سن ژرمن رای خود را در مورد مقایسه بین کیلین امباپه مهاجم تمیش و لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا با این عنوان خاطرنشان کرد: امباپه مسی نیست اما برای تبدیل شدن به یکی از بهترین گلزنان دنیا جهت درستی را پیش گرفته است.

سرمربی پی اس جی: امباپه گلزن بزرگی است اما نه شبیه مسی

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری اسپورتس کیدا روز سه شنبه نوشت: امباپه پس از درخشش در موناکو، در آگوست 2017 به پایتخت فرانسه نقل مکان کرد و از آن موقع به بعد همواره یکی از مهره های اصلی ترکیب سرمربی آلمانی بوده است.

مهاجم جوان تیم ملی فرانسه پس از به ثمر رساندن 2 گل در بازی شنبه هفته گذشته مقابل کائن، به رکورد 50 گل در تمامی رقابت ها رسید و در 20 سالگی با 50 گل و 28 پاس گل در مجموع 76 حضور در ترکیب قهرمان لوشامپیونه یکی از ستاره های نوظهور دنیای فوتبال محسوب می گردد.

این در حالی است که امباپه در فصل جاری با 24 گل زده سایه به سایه فوق ستاره بارسا که 25 گل در لالیگا به ثمر رسانده، حرکت می نماید.

با این حساب تعجبی ندارد که باب مقایسه امباپه با مسی در محافل ورزشی باز گردد.

توخل با اعتقاد به دقیق نبودن این مقایسه گفت: امباپه تشنه گلزنی است و در 20 سالگی شخصیت بی نظیری دارد؛ اداره کردن او همواره کار آسانی نیست چرا که شخصیت های بزرگ اغلب جهتهای آسان را انتخاب نمی نمایند؛ او مرا به عنوان سرمربی به چالش می کشد.

توخل اضافه کرد: این شخصیت وی برای من هم سودمند است چرا که او هم من و هم هرآنچه در اطرافش وجود دارد را به چالش می کشد؛ او برای تبدیل شدن به بهترین گلزن دنیا ولع دارد.

وی ادامه داد: کیلین یک گلزن است اما شبیه مسی نه؛ او می تواند بهترین گلزن دنیا باشد و در جهت درستی پا گذاشته است؛ هرگز به مقایسه او با کسی فکر نکرده ام اما با مقایسه وی با رونالدو نازاریو مسئله ای ندارم و آن را تایید می کنم.

در حالی که پاری سن ژرمن خود را برای نبرد با منچستریونایتد در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا آماده می نماید، آبی اناری ها با حضور کاپیتان کوچکشان فردا در سوپرجام اسپانیا به مصاف خیرونا خواهند رفت.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 167

به "سرمربی پی اس جی: امباپه گلزن بزرگی است اما نه شبیه مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پی اس جی: امباپه گلزن بزرگی است اما نه شبیه مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید