شهردار تهران در انتصابات خود وسواس داشته باشد ، انتقاد از بعضی عزل و نصب ها در مترو

به گزارش مجله آی سیب، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب های شهرداری هیچ گونه دخالتی نداشته و نخواهد داشت، گفت: پیشنهاد می کنم شهردار با دقت و وسواس انتصابات را انجام دهند.

شهردار تهران در انتصابات خود وسواس داشته باشد ، انتقاد از بعضی عزل و نصب ها در مترو

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در جریان برگزاری نودویکمین جلسه شورا ضمن تقدیر از نیروهایی که در مرزها به زائران خدمات رسانی می نمایند، گفت: از شهردار تهران نیز در راستای راه اندازی شنبه های امید و افتخار تقدیر می کنم.

او با اشاره به انتصابات اخیر مدیریت شهری این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری دانست و تاکید نمود: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونین او با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام نمود اما هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.

صادقی در ادامه با اشاره به اینکه در بعضی انتصابات دقت و وسواس ضروری است، گفت: از جمله بخش هایی که احتیاج به دقت دارد شرکت بهره برداری مترو است به ویژه که در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت اجرا شده و سرپرست نو در بدو ورود، بعضی معاونین را بدون رعایت ملاحظات عزل نموده و به افراد نو مسئولیت داده است.

او اضافه نمود: این موضوع به هدررفت پول شهروندان و انگیزه کارکنان منجر خواهد شد؛ فراموش نکنیم که هر هدف ارزشمندی با استفاده از نیروهای خدوم شهرداری میسر خواهد شد، لذا از شهردار تهران تقاضا می کنیم که بدون مشورت و شناخت از انتصاب مدیران خودداری و چرایی عزل بعضی مدیران اعلام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2151

به "شهردار تهران در انتصابات خود وسواس داشته باشد ، انتقاد از بعضی عزل و نصب ها در مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران در انتصابات خود وسواس داشته باشد ، انتقاد از بعضی عزل و نصب ها در مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید