هواداران هر دو نامزد انتخابات آمریکا به خیابان ها آمدند

به گزارش مجله آی سیب، ایسنا نوشت: حامیان دو کاندیدای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی در مقابل حوزه های رای گیری این کشور دست به راهپیمایی زده اند که شمارش نتایج نهایی آرا هنوز برای مشخص کاندیدای پیروز ادامه دارد.

هواداران هر دو نامزد انتخابات آمریکا به خیابان ها آمدند

به گزارش خبرگزاری رویترز، معترضان از روز سه شنبه سوم نوامبر که زمان برگزاری انتخابات بود، راهپیمایی های عظیم و کوچکی در حمایت از جو بایدن، کاندیدای دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور برگزار نموده و این نگرانی را به وجود آورده اند که این راهپیمایی ها به خشونت یا آشوب کشیده گردد.

اما کمپانی رسانه ای فیسبوک اعلام نموده که مطالب منتشر شده از سوی حامیان ترامپ را که لفاظی های تند و خشن داشتند، مسدود نموده است.

حامیان بایدن نیز تنها به انتشار عبارت تمامی آرا باید شمارش شوند بسنده نموده و خواستار شمارش دقیق و کامل تمامی ارای ماخوذه در ایالت های اصلی شده اند. دست اندرکاران کارزار انتخاباتی ترامپ شعار حفاظت از آرا سر می دهند و خواستار بازشماری آرا هستند.

روز پنجشنبه دو کاندید انتخابات ریاست جمهوری در فیلادلفیا راهپیمایی داشتند؛ ایالتی که شاهد شمارش آهسته آرای پستی است و می تواند برای یکی از طرفین 20 رای الکترال به ارمغان بیاورد. در همین حال، پلیس فیلادلفیا خاطرنشان کرد در حال تحقیق رو یک توطئه حمله به مرکز شمارش آرا در پنسیلوانیاست.

در منطقه هریسبرگ حدود 100 تن از حامیان ترامپ در مقابل ساختمان دولتی پنسیلوانیا تجمع نموده و شعار سرقت آرا را متوقف کنید سر دادند. بعضی هم تصاویری از ترامپ و پرچم آمریکا در دست داشتند.

جیم جوردن، نماینده جمهوری خواستار از اوهایو و حامی سرسخت ترامپ نیز گفت، نگران این است که آرای پستی به آدرس های اشتباه ارسال شده باشند.

وی اضافه نمود: دولت می خواهد همه آرای قانونی و مشروع شمرده شوند. این یکی از تنگاتنگ ترین رقابت های انتخاباتی آمریکاست. شما ارایی را که پس از روز انتخابات با تمبر غیرقابل تشخیص است، نباید بپذیرید.

بیشتر راهپیمایی ها در سراسر آمریکا به صورت صلح آمیز و به دور از خشونت برگزار گردید اما پلیس در نیویورک سیتی، دنور، مینیاپولیس و پورتلند در اورگان خاطرنشان کرد چند تن از معترضان را که بیشترا راستا عبور و مرور خودروها را مسدود نموده بودند، دستگیر نموده است.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1316

به "هواداران هر دو نامزد انتخابات آمریکا به خیابان ها آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران هر دو نامزد انتخابات آمریکا به خیابان ها آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید