طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان

به گزارش مجله آی سیب، شهردار ایرانشهر گفت: این شهرداری بیش از 240 میلیارد ریال عوارض از شهروندان طلبکار است.

طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان

به گزارش از ، نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر گفت: کمتر از پنج درصد از مردم ایرانشهر عوارض شهرداری را پرداخت می کنند که این امر سبب پایین آمدن خدمات شهرداری در این شهر شده است.

او بیان نمود: عوارضی که مردم باید به عنوان حق شهروندی به شهرداری پرداخت کنند شامل عوارض نوسازی، حق عمران، حق تنظیف و عوارض خودرو است که متاسفانه شهروندان در پرداخت این عوارض مشارکتی ندارند.

شهردار ایرانشهر گفت: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می شود به همین دلیل این موضوع از اهمیت به سزایی برخوردار است.

او افزود: شهر همانند خانه ای است که در آن زندگی می کنیم و شهرداری را می توان به منزله مادری در نظر گرفت که وظیفه مدیریت خانه را بر عهده دارد.

درخوش شرح داد: اگر شهروندان با شهرداری هماهنگ و همگام باشند قطعا شهری زیبا و پاک خواهیم داشت.

او گفت:ایرانشهر از لحاظ جایگاه در مرکزیت بلوچستان واقع شده است به طوریکه روزانه حدود 30 هزار نفر از شهرستان های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و تهیه مایحتاج خود وارد این شهر می شوند که در پی آن حجم تجمع زباله نیز بالا می رود.

شهردار ایرانشهر گفت: امیدواریم شهروندان با حمایت های بیش از پیش خود و با پرداخت عوارض، شهرداری را در خدمات رسانی بهتر کمک کنند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 789

به "طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید