فن خال: حجم کار مورد احتیاج برای احیای منچستریونایتد مرا غافلگیر نموده است!

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد مأموریت احیای منچستریونایتد و بازگرداندن آن به جمع مدعیان فوتبال انگلیس سخت تر و سنگین تر از چیزی بوده که او تصور می کرد.

فن خال: حجم کار مورد احتیاج برای احیای منچستریونایتد مرا غافلگیر نموده است!

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، لوئیز فن خال که شروعش در منچستریونایتد در فصل جدید فوتبال انگلیس تا این لحظه با یک شکست خانگی برابر سوانزی و یک تساوی در خانه ساندرلند در لیگ برتر و همچنین شکست 4 بر صفر برابر تیم دسته سومی میلتون کینس دونز در دور دوم جام اتحادیه و حذف از این رقابت ها همراه بوده است، اذعان داشت احیای این تیم سخت تر از چیزی بوده که او فکر می نموده است.

فن خال در پاسخ به این سؤال که آیا حجم کار مورد احتیاج برای احیای منچستریونایتد او را غافلگیر نموده است، گفت: بله من غافلگیر شده ام اما این کار نگاه کردن به گذشته است. این سؤالی است که نمی خواهم به آن پاسخ بدهم. چرا؟ چون می خو اهم احترامم را به دیوید مویس و آقای فرگوسن نشان دهم. فکر می کنم که باید به آینده نگاه کنیم و کاری که اکنون داریم در منچستریونایتد انجام می دهیم. ما داریم تجدیدقوا می کنیم و تیمی جدید می سازیم. این کار زمانبر است. متأسفم که این را می گویم.

فان خال امیدوار است که تیمش فردا برابر برنلی با دریافت سه امتیاز نتایج ضعیف سه بازی اخیرش را جبران کند و پاسخ حمایت طرفداران را بدهد. او گفت: متأسفم که این را می گویم، چون طرفداران به نظر من فوق العاده اند. ما در خانه میلتون کینس 4 بر صفر باختیم اما طرفداران مان هنوز داشتند ما را تشویق می کردند. آنها داشتند بازیکنان را تشویق می کردند. خوشحالم که چنین طرفدارانی داریم.

مربی هلندی شیاطین سرخ اعلام کرد: امیدوارم که بتوانیم انتظارات طرفداران را برآورده کنیم اما همانطور که گفتم این کاری نیست که بتوانیم در عرض یک ماه انجام دهیم، حتی اگر در پیش فصل رئال مادرید و لیورپول را شکست داده باشیم. باید بازی ها را ببریم و نتیجه بگیریم. امیدوارم که این روند از بازی برابر برنلی شروع گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 563

به "فن خال: حجم کار مورد احتیاج برای احیای منچستریونایتد مرا غافلگیر نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: حجم کار مورد احتیاج برای احیای منچستریونایتد مرا غافلگیر نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید