فن PS5 با آپدیت های نرم افزاری قابل تنظیم است

به گزارش مجله آی سیب، شرکت سونی خاطرنشان کرد که قرار است به وسیله به روزرسانی های نرم افزاری، عملکرد فن کنسول پلی استیشن 5 را به مرور زمان بهینه تر کند. این بهینه سازی ها به یاری اطلاعات جمع آوری شده از کاربران انجام خواهند شد.

فن PS5 با آپدیت های نرم افزاری قابل تنظیم است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

کنسول های نسل نهم کمتر از یک ماه بعد عرضه خواهند شد و سازنده های این کنسول ها، یعنی شرکت های سونی و مایکروسافت روزبه روز اطلاعات جدیدی از آن ها منتشر می نمایند. یکی از مسائل عظیم سیستم خنک نماینده کنسول پلی استیشن 4، فن پر سروصدای این کنسول است که هنگام اجرای بازی های سنگین، برای بسیاری از بازیکنان آزاردهنده می گردد.

جدیدترین خبر مربوط به پلی استیشن 5 از امکان معین تنظیمات جدید برای فن این کنسول به وسیله به روزرسانی های نرم افزاری می گوید. این آپدیت ها یاری می نمایند دارندگان این کنسول بهترین تجربه ممکن را داشته باشند و با مسائلی مشابه با دردسر های فن کنسول پلی استیشن 4 برخورد ننمایند.

اطلاعات لازم برای این به روزرسانی ها به وسیله سه سنسور نصب شده روی برد اصلی این کنسول و یک سنسور نصب شده روی پردازنده مجتمع این کنسول که شامل پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی است، به دست خواهند آمد. شرکت سونی بر اساس دمای قطعات کنسول پلی استیشن 5 حین فعالیت های مختلف، بهترین حالت برای فعالیت فن این کنسول را در نظر خواهد گرفت. گفتنی است که معین سرعت فن به صورت پویا اصلا چیز جدیدی نیست و سرعت فن بسیاری از قطعات سخت افزاری با توجه به دمای آن ها تعیین خواهد شد. شرکت سونی قرار این تکنولوژی را یک قدم جلو تر ببرد که سخت افزار این کنسول در بهینه ترین حالت ممکن فعالیت کند.

البته این اتفاق خطرات امنیتی هم دارد زیرا می تواند یک حفره امنیتی باشد. این که اشخاص خرابکار آپدیت های جعلی را به جای آپدیت اصلی سونی روی این کنسول نصب نمایند و عملکرد این کنسول را مختل نمایند اصلا غیرممکن نخواهد بود.

  • سخت افزار داخل PS5 را تمام و کمال در این ویدیو ببینید

کنسول پلی استیشن 5 یک فن دوطرفه 120 میلی متری با عرض 45 میلی متر دارد. به گفته شرکت سونی خود سخت افزار فن این کنسول در مقایسه با فن کنسول پلی استیشن 4 کم صدا تر است.

پلی استیشن 5 در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) عرضه خواهد شد. این کنسول دو نسخه با قیمت های 500 و 400 دلار دارد که نسخه ارزان تر فاقد سخت افزار خواندن دیسک های فیزیکی است و فقط بازی های دیجیتالی را اجرا می نماید.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1311

به "فن PS5 با آپدیت های نرم افزاری قابل تنظیم است" امتیاز دهید

1 کاربر به "فن PS5 با آپدیت های نرم افزاری قابل تنظیم است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن PS5 با آپدیت های نرم افزاری قابل تنظیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید