فون در لاین: اروپا باید توانمندی های نظامی خود را گسترش دهد

به گزارش مجله آی سیب، رئیس کمیسیون اروپایی در اجلاس داووس بر لزوم گسترش ظرفیت و توانمدی های نظامی اتحادیه اروپا تاکید نمود.

فون در لاین: اروپا باید توانمندی های نظامی خود را گسترش دهد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا قیمت همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا خواهان گسترش قابلیت ها و توانایی های نظامی اتحادیه اروپا شده و در پنجاهمین مجمع مالی داووس تاکید نمود که اروپا به توانمندی ها و ظرفیت های نظامی جدی احتیاج دارد.

وی تاکید نمود که کمیسیون اروپایی سنگ بنای اتحادیه دفاعی اروپا را طراحی نموده که به گونه ای دیگر از ائتلاف نظامی ناتو است.

فون در لاین همچنین گفت که اتحادیه اروپا باید در دنیا با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر گردد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال ما در لیبی دیدیم چه هزینه بالایی را برای جدایی و تردیدهای خود در سیاستهایمان باید پرداخت کنیم.

فون در لاین درعین حال عملیات نظامی را تنها راه حل برای یک سیاست امنیتی و خارجی پیروز ندانست و تاکید نمود که همیشه باید با دیپلماسی و پیشگیری از مناقشات، امور را پیش برد.

وی همچنین در سخنرانی خود در دومین روز اجلاس داووس بیان کرد که می خواهد با یک سیستم تنظیم مرز برای گاز دی اکسید کربن از آب و هوا و اقتصاد اروپا حمایت کند. به گفته وی این طرح بخشی از پروژه بزرگ حفاظت از آب و هوای کمیسیون اروپایی موسوم به معامله سبز است.

پنجاهمین نشست سالانه داووس در روزهای 21 تا 24 ژانویه (اول تا 4 بهمن ماه) برگزار می گردد.

در پنجاهمین نشست داووس 2800 نفر شرکت خواهند کرد. رهبران و سران 53 کشور دنیا نیز در این اجلاس حضور خواهند یافت .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 659

به "فون در لاین: اروپا باید توانمندی های نظامی خود را گسترش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فون در لاین: اروپا باید توانمندی های نظامی خود را گسترش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید