لالانا تا پایان فصل در لیورپول می ماند

به گزارش مجله آی سیب، به سرانجام رسیدن قرارداد آدام لالانا با تیم فوتبال لیورپول قبل از سرانجام فصل او را از حضور در جشن قهرمانی قرمزپوشان مرسی ساید محروم نمی کند.

لالانا تا پایان فصل در لیورپول می ماند

به گزارش خبرنگاران، آدام لالانا با باشگاه لیورپول برای تمدید کوتاه مدت قرارداد فی مابین به توافق رسید. به موجب این توافق هافبک انگلیسی تا زمانی که فصل جاری مسابقات لیگ برتر انگلیس ادامه داشته باشد، در کنار لیورپول خواهد بود و به این ترتیب خواهد توانست در جشن قهرمانی این تیم شرکت کند.

قرارداد پیشین لالانا با لیورپول تا انتها ماه ژوئن (20 روز دیگر) اعتبار داشت اما او که برای فصل آینده با لسترسیتی وارد مذاکره شده، نمی خواست تجربه شرکت در جشن قهرمانی تاریخی قرمزپوشان مرسی ساید را از دست بدهد و به همین دلیل هم حاضر شد که قراردادش را برای دو ماه دیگر تمدید کند. انگلیسی ها تنها 50 روز وقت دارند که مسابقات خود را به انتها برسانند، چرا که نمایندگان شان باید در ماه آگوست در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به میدان بروند.

لالانای 32 ساله سال 2014 به لیورپول پیوست و تا به امروز 178 بازی برای این تیم انجام داده است. او اما می خواهد که با کسب مدال قهرمانی لیگ برتر آنفیلد را ترک کند.

لیورپول 9 بازی دیگر در فصل جاری لیگ برتر انگلیس دارد و تنها 2 پیروزی دیگر می خواهد تا اولین قهرمانی اش در این رقابت ها در 30 سال گذشته را بدون توجه به نتایج سایر تیم های تعقیب کننده اش مسجل کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1064

به "لالانا تا پایان فصل در لیورپول می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالانا تا پایان فصل در لیورپول می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید