لزوم لغو توافق پناهندگان و توقف مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا

به گزارش مجله آی سیب، اپوزیسیون آلمان با توجه به اقدامات سختگیرانه اردوغان بعد از کودتای نافرجام خواهان لغو توافق پناهندگان با این کشور و توقف مذاکرات عضویت آنکارا در اتحادیه اروپا شدند.

لزوم لغو توافق پناهندگان و توقف مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هانوفرشه آلگماینه سایتونگ، اپوزیسیون آلمان در واکنش به سرکوبگری های رئیس جمهور ترکیه بعد از کودتای نافرجام در این کشور خواهان فشار بیشتر بر اردوغان شدند.

سویم داگدلان، از سیاستمداران بلند پایه حزب چپ آلمان در این باره گفت: کمیسیون اتحادیه اروپا باید در نشست خود در این هفته تصمیم بگیرد که تقاضای عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا فعلا مسکوت گذاشته و مذاکرات در این باره را متوقف کند. این مسئله باید در مذاکرات درباره آزادی ویزا برای این کشور هم در نظر گرفته گردد.

داگدلان همچنین خواهان خاتمه یاری های اقتصادی اتحادیه اروپا برای ترکیه شده و گفت: یاری های اقتصادی گسترده و همچنین مشارکت این کشور در برنامه های اتحادیه اروپا باید متوقف گردد.

امید نوری پور از سیاستمداران بلند پایه حزب سبز آلمان نیز از کشورهای اتحادیه اروپا خواست که در موضع گیری در برابر ترکیه عجله نمایند. وی گفت: اروپاییان دیگر زمان زیادی ندارد تا بر تحولات ترکیه اعمال نفوذ نمایند چرا که آنجا در معرض تهدید حاکمیت دیکتاتوری قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: توافق پناهندگان با ترکیه نباید دلیلی برای موضع محتاطانه در برابر رجب طیب اردوغان باشد. این توافق بهر حال دیگر مدت طولانی دوام نخواهد داشت چرا که بزودی ترک های تحت تعقیب سیاسی از آلمان درخواست پناهندگی خواهند کرد.

داگدلان نیز گفت: حالا انسان هایی از ترکیه به سوی ما می آیند که از دیکتاتوری اردوغان فرار می نمایند. وی خواهان لغو فوری توافق پناهندگان با ترکیه شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 778

به "لزوم لغو توافق پناهندگان و توقف مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم لغو توافق پناهندگان و توقف مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید