مدیر ارشد اجرایی گوگل عذرخواهی کرد

به گزارش مجله آی سیب، به گز ارش خبر گزاری مهر به نقل از رویترز، ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل به دلیل افشای اسناد داخلی مربوط به تاکتیک های پیشنهادی برای مقابله با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا درباره شرکت های اینترنتی از تیری برتون کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا عذرخواهی کرد.

مدیر ارشد اجرایی گوگل عذرخواهی کرد

پیچای و برتون روز پنجشنبه دریک ویدئو کنفرانس شرکت کردند. طی این تماس ویدئویی به یک سند داخلی گوگل درباره استراتژی 60 روزه برای واکنش به فشارهای اتحادیه اروپا جهت تصویب قوانین جدید و وادار کردن متحدان آمریکا به مقابله با قوانین مذکور اشاره شد.

در حقیقت برتون طی تماس ویدئویی به سند مذکور اشاره نمود و طی تماس آن را به پیچای نشان داد.

او در این باره به خبرنگاران گفت: تعجب نکردم.من ساده نیستم اما فکر کردم این کارها کمی قدیمی شده است... درهر حال با ساندار صحبت کردم و هرآنچه که لازم بود را به او گفتم. پیچای نیز عذرخواهی کرد.

همچنین او درباره اینترنت به پیچای گفت: اینترنت نمی تواند یک غرب وحشی باقی بماند. ما نیازمند قوانین شفاف و واضح، محیطی قابل پیش بینی و حقوق و وظایف متوازن هستیم.

این رویداد لابی های گسترده شرکت های فناوری در مقابل قوانین پیشنهادی اتحادیه اروپا را نشان می دهد.

قرار است برتون و مارگرت وستاگر کمیسیونر رقابت اتحادیه اروپا در دوم دسامبر پیش نویس قوانین جدید به نام های قانون سرویس های دیجیتال و قانونی بازارهای دیجیتال را ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1333

به "مدیر ارشد اجرایی گوگل عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ارشد اجرایی گوگل عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید